الموضوع: سؤال وجواب
قديم 04-15-2010, 09:11 AM   #1370

كاتب الموضوع : محمد هاشم المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-15-2010 الساعة : 09:11 AM
افتراضي رد: سؤال وجواب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة etsh78 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى الفاضل استاذ محمد هاشم طبعا مش لاقى حاجة جديدة اقولها بعد كل المشاركات الفاتت,انا عايز افكرك انى سئلتك على سهم بايونيرز
الاسبوع الماضى اثناء الجلسة و انا كنت داخل ابيعة تقريبا بسعر 4.85 و حضرتك قولت لى استنى لغاية يوم 17 ابريل واحنا النهاردة يوم 14 و السهم الحمدلله سعرة 5.68 و طبعا دة بفضل الله و نصيحت حضرتك الغالية و انا كتبت دة عند حضرتك بالباب فلو سمحت ما تسمحش لحد اى كان ان هو يستفزك او يخليك تعتزل الكتابة بالمنتدى لان فى ناس كثيرة جدا و انا واحد منهم بتستفيد جامد من حضرتك فرجاء الرجوع فى كرار الاعتزال عن الكتابة و تجاهل اى شخص ممكن يتسبب فى اسفزازك و على رائ الاستاذ كالوشا زى ما كتب قبل كدة للاستاذ وليد هلال حاول تكبر دماغك من الناس دى وركز مع الاشخاص المستفيدة
و اسف على الاطالة واتمنى ادخل على الباب تانى الاقى حضرتك موجود و بترد على مشاركتنا
وشكرا لك مرة تانية و ثالثة على سهم بايونيرز

عندك حق يا اخى الكريم ولا ننسا جميعا مشاركتة الهامة جدا على السوق ومقلب الحرامية فانا عن نفسى واعرف انة كثير مثلى كنا قلقين جدا من غدر السوق وكان ممكن ارمى اسهمى بخسارة كبيرة لولا هذة المشاركة اللتى اتنفذت بالحرف جازاك اللة كل خير استاذ محمد واتمنى عند دخولى بابك المرة القادمة اجدك منورة كالعادة بعلمك الغزير وروح الدعابة الجميلة اللتى تتمتع بها

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

mark غير متواجد حالياً