قديم 05-05-2010, 11:44 AM   #429
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-05-2010 الساعة : 11:44 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اية يا جماعة مستغربين لية دة عادي جدا تليكوم زي ما طلع بقوة وكسر مقاومات كتير في الصعود يبقي لازم يكسر دعوم بقوة في الهبوط عموما انا كتبت رايي في السوق يوم 1 مايو 2010 قبل الهبوط ونخلي بالنا ان تليكوم ممكن يحاول الثبات في المنطقة دي وطبعا عارفين احنا رايحين فين لو مقدرناش نثبت في الحتة دي يبقي 640 والمشكلة الكبيرة لو كسرها ,,,,طبعا عارفين كسر اية هقول تاني علشان نركز شوية لو كسر 6.40الدعم اللي تحتة عند 565 والدعم الاخير 513 ولكنني لا اعتقد انة ممكن يروح الحتة دي اعتقد انة في اسوا حاللاتة 530 الي 5.50 وبعد كدة علي خير انشاء اللة صعود قوي الي ال 10 جنية باذن اللة وافتكروا كلامي وطبعا محدش هنا عاوز يسال لية احسن برضوامن غير سؤال تليكوم يا جماعة فيها خير بس اللي يصبر واللي عاوز يعرف السبب هقولة دة سعر الثفقة ونزول السعر للمناطق دي علشان الثفقة تتم فهمتوا يا بشر هو انا بكتب لمين هنا انا خايف اكون بكتب لاحمد ذكي (ضد الحكومة)

نخلي بالنا قوي من منطقة 6.40 مهمة جدا جدا لو ردينا منها يبقي خير جامد قوي واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

bassem ezzat غير متواجد حالياً