قديم 05-15-2010, 11:16 PM   #504
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-15-2010 الساعة : 11:16 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

استاذ احمد بدير بشكرك جدا علي المتابعة

ومن هنا احب اقولك خوفك دة شئ ايجابي جدا جدا وسيبك من كلام الناس وبالنسبة للسيولة متقلقش دة العادي بتاعة المهم الاتجاة صاعد طبعا علي المدي الطويل والمتوسط والمدي القصير رايح يختبر ال 112 اللي هي حدود قناة البولينجر السفلية ودة صحي جدا صدقني بس ارجوا ان تقرا المشاركة السابقة اللي فيها شكر للاستاذ عمرو وخلي بالك من موضوع وقف الخسارة لانة لازم تعرف ان وقف الخسارة يختلف من شخص لاخر والادق قوة الملاحظة علي الشاشة لانها هيا الاساس لان في ناس تقول 114 وناس تقول 117 كل واحد لية رائ,,,,,,,,اما بالنسبة ليا انا 112 دي حدود قناة البولينجر,,,ووقف الخسارة عند 108 بالضبط وارجوك ان تفتكر كلامي دة كويس حتي لو مش هتعمل بية بس انا عاوزك تفتكر النقاط دي كويس وبالنسبة لكلام الناس الكتير عادي تاثيرة هيكون جلسة جلستين علي الاكثر والسوق هيرد قريبا وسيبك من الهجايص اللي بتحصل وخليك في سهمك لانة هو مؤشرك وملوش دعوة بالسوق لانة ممكن في يوم ولا يومين يعوضك عن خسارة سنة وسنتين كمان وانت عارف الكلام دة كويس وان اللة مع الصابرين اذا صبروا لو عندك شك في وعود ربنا اتصرف بقي زي ما انتي عاوز وعموما السوق هيرد خلال جلستين علي الاكتر

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 05-15-2010 الساعة 11:23 PM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً