قديم 05-30-2010, 12:31 AM   #786
خبيــر بأسـواق المــال
كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-30-2010 الساعة : 12:31 AM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bobos_2006 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بسم الله الرحمن الرحيم
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
استاذ محمد باشا اولا حضرتك اسمى من موضوع التصريف على الناس ده وانا واحد من الناس رحت المنتدى التانى لما فتحو اسماء جديده عشان اتابع حضرتك وانا دخلت مع حضرتك اسهم كتير منها المصريين للاسكان والحمد لله ربنا كرمنى فيها وايكون وربنا كرمنى فيها والمنصوره دى جت حاله شاذه السوق كان حلو والدليل انه طلع من 87 الى 115 ولكن السوق كله وقع اساسا مش المنصوره بس وانا فعلا بكسر 69 بعت على طول حتى مع اننا خسرنا فيها بس الواحد لازم يعترف بالجميل وكسبت من حاجات تانيه من حضرتك برده فاياريت متزعلش نفسك وتشوفلنا كده سهم نارى انتحارى من بتوعك ياستاذنا نعوض شويه من الواقعه اللى فاتت انا سايلت حولى 75% من المحفظه ومستنى اعوض وربنا يكرمنا جميعا

اشكرك شكرا جزيلا على الثقة الغالية ....السهم الذى اراه الان ممكن يعمل طفرة هو سهم ثمار نظرا للأخبار التى عليه ربع مجانى وتقسيم على 10 ...والشراء يكون على مراحل من ال 32 الى ال 42 ...وبالتوفيق يارب

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أَعْلمُ أني لا أعْلمُ شيئا

سقراط

محمد على باشا غير متواجد حالياً