قديم 06-14-2010, 07:35 AM   #45

كاتب الموضوع : princhany المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-14-2010 الساعة : 07:35 AM
افتراضي رد: عايز حقك فى سهم الوطنية للزجاج والبلور

( سبب ما كتبتة حتى تتضح الصورة للجميع )

أنا هانقل ما تم المناقشة به على الجروب مع الاخوة حملة السهم علشان الكل يستوعب ما نحن فيه كمساهمين وما نفعله فى انفسنا ولذلك نستحق ما حدث لنا بل وعلى عهدتى نتسحق اكثر من ذلك
الراوية كاملة

وعموما المقابلة اللى تمت بالامس انت عارف اللى اتقال فيها بالحرف واقول علشان الكل يفهم (المقابلة كانت بين احد المحامين من فريق الفاع عن حملة السهم وشخص ( مفوض )من اصحاب الكميات الكبيرة فى سهم الزجاج والبلور )
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059730331

ما قيل من المفوض من اصحاب الكميات فى السهم والمتحدث عنهم

( اللى يخلينا نرفع قضايا والاستاذ هانى العيسوى هايرفع قضية لو كسبها يبقى الخير هايعم على كل حملة االسهم
بالله عليك دا كلام يعنى انا اللى معايا الف سهم اللى ارفع القضية واعمل كل حاجة وهما مش عايزين يعملوا حاجة حتى التوكيل للمحامى )

اللى معاه 30 الف على 32 جنية وانت عارف انا قصدى مين واللى معاه 100 الف وخارج البلاد (ذى ما وصلنى ) من الاستاذ المحلاوى واصحاب الكميات الكبيرة والموجودة مع حضرتك والعملاء اللى عندك فى الشركة ومع الاستاذ احمد حجاج

اذا كانوا معتقدين ان البلور ذى الكبريت يبقوا اتضحك عليهم ولو بيحلموا ان حد هايشترى منهم يبقوا بيحلموا لان الاشاعة دى من شهور ومصدرها البنك بعد الحملة الاعلامية اللى قمنا بيها علشان الناس تهدى وانا عارف اللى بقوله ومستعد اتحاسب عليه قدام الناس وانا بتكلم على العام اهوه
البلور قيمته السوقية تحت الصفر يعنى الميزانيات بتقول ان المساهمين مديونين للبنك

يعنى لما يصدر القرار بتاع سوق خارج هينزل السهم لجنية واحد والبنك يعمل استحواذ على الشركة لان الكل هايجرى ويبيع ونقعد كلنا نقول يا ريتنا سعينا على حقوقنا وسمعنا كلام البنى ادم اللى كان عمال يجرى ورانا ويجمعنا وفى الاخر شككنا فى زمته وافتكرنا ان اكيد اللى بيعمله دا ليه مصلحة مش ممكن لوجه الله (سبب قسمى بأننى لم اتربح مما قمت به من مساهمات فى كل القضايا التى تخص العمل التطوعى فى الجروب او غير الجروب )
مش دا اللى اتقال وعموما انا اقسمت بالله اننى ما تربحت من الموضوع لمساعدة اصحاب الاسهم المشطوبة او اى شئ اخر ولا من اى عمل قمت بيه فى الجروب او على المنتديات كتبت اسهمى كام على العام ونرجع نتحاسب على الكلام دا كله بعدين
وعموما انا مش ذى غيرى فى موضوع المصلحة والتريح

واظن المعلومة وصلت كاملة للكل فى كل اللى كتبته امبارح وليه
واللى عايز يوصل لحقة يتفاهم مع الاستاذ احمد الغيطانى والمستشار زكريا عيسى

واقسم بالله العلى العظيم انى اوقفت كل انواع التقاضى مع البنك الوطنى والشركة الوطنية للزجاج والبلور انا وكل من قاموا بعمل التوكيل
الا ان يقوم كل اصحاب الحصص الكبيرة بعمل التوكيل والسعىالى حقوقهم قانونيا
اما بالنسبة لى و لكل مساهم عمل التوكيل وقام باجراء قانونى مع الاستاذ احمد الغيطانى فحقة قانونا محفوظ حتى لو السهم وصل 10 قروش
وهذا للعلم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

princhany غير متواجد حالياً