قديم 06-27-2010, 01:59 PM   #855
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-27-2010 الساعة : 01:59 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء النور توقعك ايه للسوق اخر اسبوع فى الشهر وهل تتوقع من شهر يوليو في خير للسوق
واللة يا مندي يا حبيبي مش هقدر اكدب عليك
تليكوم والتجاري الدولي وطلعت مصطفي وموبينيل شكلهم مش حلو خالص هنا في مصر بس في الجي دي ار نوعا ما ,,,
انما عندك يا ستي قصدي يا سيدي سيدك كرير اعطي اشارة دخول قوية قوي وكمان عز حديد وعز الدخيلة وهيرمس والاهلي سوستية جنرال والنساجون الشرقيون وغاز مصر وابوقيرللاسمدة وكمان اوراسكوم انشاء دي احتفاظ وعندك اوليمبك جروب شراء بقوة بالاضافة الي جي بي اوتو صاعد علي جميع المستويات يعني من الاخر في مجموعة اسهم اعطوا اشارة خروج بس يقابلهم مجموعة اكبر اعطت اشارة دخول والباقي احتفاظ يعني egx30 هيبقي متماسك شوية يعني هيفضل شغال بين 6500و6280 وتحتها 6230ولو الدنيا وحشة قوي يبقي 6160 ولو كسر 6500 يبقي6600 دة بالنسبة للموشر egx 30 انما موشر الغلابة egx70 انا شايفة ايجابي باذن اللة والاحتمال الاكبر هيبقي فية حركة صعودية قصيرة الاجل وفي شوية اسهم الاتجاة فيهم صاعد علي المدي الطويل والمتوسط والقصير وبالتحديد(الخليجية الكندية والنصر لتصنيع الحاصلات ورواد للسياحة والاسماعيلية للدواجن والاستثمارات العربية ومصر للاسواق الحرة ) دول تقريبا اللي قدرت احصرهم انا شايف ان الاتجاة صااااااعد علي جميع المستويات
نيجي الي الاسهم اللي اتجاهها صاعد علي المدي القصير فقط شفنا لفت سلاب مثلا مدي اشارة دخول رغم الخبر اللي فات مش حلو انما فنيا السهم دخول علي المدي القصير وكمان (الاعلامي واجواء وجي ام سي وعبر المحيطات والنعيم وابيكو والغربية والنشاء والجلوكوز وخلي بالك من الكوز دي
وكمان النصر للاعمال المدنية خلي بالك منها قوي والبنك المصري الخليجي وسوديك والغربية الاسلامية وكمان لكح والحديد والصلب المصرية والعالمية واسيوط الاسلامية ومدينة نصر وبنك فيصل بالجنية ومعاهم البنك الوطني للتنمية وراية واكرو والعرفة وباكين والعامة للصوامع ومطاحن شمال والدلتا للتامين
) باختصار انا متوقع اسهم المضاربات هيكون فيها طلعة قوية باذن اللة وسيبها علي اللة باذن اللة خير والمقاومة 567 وبعدها 581وبعدها 600 سهلة قوي والدعم 542 وبعدها 538وبعدها صعبة قوي 513 صعب نشوفها خالص ان انا استبعد ان نروح للنقطة دي خالص واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

bassem ezzat غير متواجد حالياً