قديم 07-17-2010, 05:18 PM   #1132
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-17-2010 الساعة : 05:18 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baher badry مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذنا الكبير / باسم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baher badry مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ازيك و إزى صحتك النهارده ، اتمنى ان تكون فى احسن حال ،
ممكن اعرف منك ايه هى اسماء اسهم ال5% ؟
كمان كنت عاوز مشورتك ادخل بكره اخد جزء فى جلاكسو و ابيعه على تسوية الثلاثاء و لا بلاش ؟ و كمان ايه رأيك فى ليفت يا ترى هيرجع يتحرك بكره و لا مكمل نوم ؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
استاذ باهر بدري
انا عاوز اقولك انت اللي استاذنا كلنا وكبيرنا كلنا
انت فين من زمان وحارمنا منك ليلة ومن مشاركاتك الحلوة
اعرفك انني بصحة جيدة والحمد اللة بالنسبة لاسهم الخمسات المعروف منهم جي ام سي واسيوط الاسلامية الوطنية للتجارة والتنمية ,وثمار للسمسرة ومودرن للمواد العازلة والاسكندرية الوطنية للاستثمار والقاهرة الوطنية للاستثمار والعربية للمحابس والعروبة للسمسرة واعتقد دول المعروفين او المشهورين لحد علمي وعموما سوف اتاكدلك منهم انشاء اللة
اما بخصوص ليفت سلاب
احنا كنا اتكلمنا عنة الاسبوع الماضي عند سعر ال 27.50 ,وقلنا المستهدف 35 جنية فالطبيعي يجني ارباح ومش معني يجني ارباح يعني السعر هينزل لا نزول السعر المرة دي صحي جدا جدا للسهم وبيدك تاكيد للصعود وتتاكد بعد كدة من صعود السهم لانة صاعد علي المدي القصير والمدي المتوسط
فانا اعتقد انة عندة دعم مهم عند ال 31.50 وطبعا لو نزل السعر لغاية 32 حتي انا عن نفسي مش هسيبة ولو في اخر الدنيا هجيبو
ولو كسر ال 34.75 مش هتلاقية بعد كدة غير عند ال 38.50 باذن اللة وبكسر الاخيرة هيبقي الاتجاة صاعد علي المدي الطويل واللة الموفق
اما بخصوص جلاكسو يا سيدي
عندك دعم عند 14.80 ,وتحتها 13.05 ,وتحتها 12.50 اما المقاومة 17.20 وبعد كدة 17.50 وبعدها 18.50
وانا اعتقد انة يستهدف 17.20 حاليا لانة صاعد علي المدي القصير فقط وبكسر الاخيرة لاعلي يصبح صاعد علي المدي المتوسط اما اذا كسر ال 19 جنية علشان نكون في الامان هيكون الاتجاة صاعد علي المدي الطويل باذن اللة واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 07-17-2010 الساعة 05:31 PM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً