قديم 07-18-2010, 06:01 PM   #1168
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-18-2010 الساعة : 06:01 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أستاذ باسم بعد التحية والتقدير ممكن اعرف رأى حضرتك فى سهم الأسكندرية الوطنية انا شارى على 18,85 وكذلك سهم بوليفارا عندى كمية على 4,8 ولكم جزيل الشكر وعظيم التقدير

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيبي اهلا بيك معانا وتحت امرك في اي شئ
ولكن لم اجد اي اسكندرية وطنية غير الاسكندرية الوطنية للحديد والصلب وسعرها حاليا 860 وهو سهم استثمار طويل الاجل وهو صاعد علي المدي الطويل فقط ولكنة بتصحيح هابط علي المدي القصير والمدي المتوسط والعم عند 851 جنية وتحتة 824 جنية وتحتها 807 جنية والمقاومات 870 وبعدها 881وبعدها 911وبعد كدة 999 جنية باذن اللة ورغم كل ذلك انا برجوك اذا كنت معك هذا السهم بالاحتفاظ الاحتفاظ ومش هتندم
اما بالنسبة للعربية بوليغار
ا علقنا عليها سابقا بس علشان خاطرك نتكلم عليها اولا السهم احتفاظ لانة صاعد علي المدي القصير والمتوسط ولكنة هابط علي المدي الطويل وممكن يستهدف 3.75 وممكن يرتد من قبلها والمقاومات 4.08 وبعدها 4.20وبعدها 4.35 والدعوم 3.90وتحتها 3.75وتحتها 3.50 وتحتها 3.30 ولو حصل وشفت 3.30 في يوم من الايام اشتري تاني وانت مطمئن والسهم احتفاظ وانتظر واللة الموفق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا من هنا هبارك لنفسي
علي تحليل سهم بليفارا بالذات زي ما يكون كلام وتوصيات امس بالتمام والكمال ....بالضبط حصلت انهاردة زي مايكون مرسوم رسم الاسعار اللي قلنا عليها بالضبط حصلت ؟؟؟ هو فعلا اللة هو الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

bassem ezzat غير متواجد حالياً