قديم 07-19-2010, 10:16 AM   #1185
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-19-2010 الساعة : 10:16 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كرم فوزي مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ----باسم بعد مساء الخير والورد عليك
كل اللي قلت عليه امس كل اتحقق في جلسه النهارده
واللهي وشك حلو علي انت وباب ليه نخسر لما ممكن نكسب ومعلوماتك طلعت صح الصح وخاصه سهم العقاريه للبنو ك اللي نصحتني بشرائه يوم الخميس واشكرك جداجدا يا عم باسم علي نصايحك الغاليه علي سهم الملتقي العربي--وعلي يسهم مصرللالمونيوم-----وانا مبسوط جدا علي مشاركتي في المنتدي الذي باذن الله انقذني من خسائر كبيره وربنا يعوض علينا وعلي الجميع انشاء الله واخيرا انا بشكرك جدا جدا يا استاذباسم واحب اخيرا تحليل منك علي سهم ---------[]المصريه []للدواجن----

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

حبيبنا الاستاذ كرم : صباح الخير

اسف لعدم وجودي امس لاني كنت فعلا تعبان جدا وياسيدي انا بشكرك خالص عل مجاملتك الرقيقة واحب اقولك اشكر اللة ودة توفيق من عند ربنا لازم نشكرة كل لحظة ويا رب باب لية نخسلا لما ممكن نكسب يكون وشة حلو عليك علي طول يا رب
اما بخصوص سهمك الجديد المصرية للدواجن احب اقولك ان الاتجاة صاعد قصير والاجل وصاااااعد متوسط الاجل وتحليل الاسعار كالاتي
اعلي سعر 3.79 واقل سعر 3.63 واغلق عند 3.72 تمام ..
السهم بيحاول كسر المقاومة 3.80وبكسرها يبقي دخول تاني ونزود بالشراء مرة تاني لهدف 3.90وبعدها مقاومة تاني 4.04
اما الدعوم 3.63 وتحتها 3.57 وتحتها 3.47 وتحتها 3.41
اما الشركة ممتازة وفيها ارباح قادمة باذن اللة وانا اعتقد ارتفاع اسعار الدواجن الفترة القادمة سوف يؤثر علي الاسعار والقطاع عموما ممتاز وعندك القاهرة للدواجن بدات في التحرك لمستويات سعرية اعلي والاسماعيلية بقالها فترة في الاسعار دية يعني ان ليها مستهدفات سعرية قادمة والقطاع بالكامل بيتحرك قرب رمضان ( اهلا رمضان قولوا معانا / اهلا رمضان ) اعادة اللة علينا وعليكم بخير وكل عام وانت بخير
يعني خير يا عم كرم اصبر تنول واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 07-19-2010 الساعة 10:20 AM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً