قديم 07-23-2010, 03:56 AM   #1336
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-23-2010 الساعة : 03:56 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooondy33 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اية يا جماعة كلة خايف كلة متشائم وقلقان يبقي خير يا جماعة نستحمل شوية نصف الجلسة الاولاني اللي خلانا استحملنا كل دة مش هنستحمل نصف جلسة ولاوني انا شايف تليكوم والتجاري الدولي وانشاء وهيرمس كمان اسعارهم في الجي دي ار كويسة واعلي من اسعارها في مصر يعني المفروض يفتح عالي ومهم قوي ان الداو فوق ال 10100 معاك كمان لغاية 10000 طول ما هو فوق المنطقة يبقي احنا في امان

اما اسهم الغلابة لازم تهدي كدة شوية ومعندناش غير ربنا يساعدنا علشان نطلع من عنق الزجاجة لاننا المفروض مؤشرنا egx 70 يسيهدف ال 620 باذن اللة ربنا يكرم الجميع واللة الموفق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

mooondy33
الموضوع الأصلى من هنا: http://www.borsaegypt.com/showthread...60242&page=133
عليكم السلام ارفع لك القبعه برافووووووووو بجد ممكن سؤال من انت بصراحه ؟

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

ساااااااالوني انا مين؟ قولتلهم انا الايام خدتني ,,, وانا الليالي سهرتني ,,, والدموع سقني انا مين ؟انا مين ؟انا مين؟
انا اللي كلي جروح ومن الزمان مجروح انا الزمان هدني ولا حد بيودني ولما اقول ااااة في ناااااس تقول اللة
انا مين ؟ انا مين ؟ انا مين ؟
يا عيني كلة جروح ومن الزمان مجروح
انا اللي تايه انا... ويوم عذابي بسنة
انا اللي تايهي انا ...ويوم عذابي بسنة
انا مين؟ انا مين؟ انا مين ؟
مكنش عشمي ,, مكنش ظني ,,, مكنش املي ...تجرحوا فيا سهر الليالي لحب غالي القاة اسية
شايفين دموع عينية حاسين باللي بية والنار قايدة فية وجاي بيسالوا انا مين ؟ انا مين ؟ انا مين ؟
خت العذاب انا من بابة يا حزن قلبي يا عذابة قولولي اشكي اشكي لمين واروح بجرحي يا جرحي لمين... انا والهموم اصل وصورة دنيتنا اسيا ومهجورة
يا عيني علي البخت يا عيني... الدمع عمرة ما ساب عيني ...احزاني حاولوا بعدوها عدوا النجوم ولا عدوها... انا اللي حزني مالوش اخر,,,,,و الفرح عني بيتاخد ...اة من النار اللي انا فيها الصبر كلة ما يطفيها ...انا اللي تهت في احزاني والمر علي المر رماني ...الكل باعني وجرحني ولا الف اة بتريحني ...انا اللي عايش وحداني ما ليش صحاب غير احزاني ...لو كانت جروحي بتتكلم... كانت تقول انا بتالم ...حرام عليكي يا دنيا حرام تبقي انت والايام دة حرام ....ساااالوني انا مين ؟ انا مين ؟ ااااانا مين ؟

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 07-23-2010 الساعة 03:59 AM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً