قديم 07-23-2010, 11:36 PM   #1340

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-23-2010 الساعة : 11:36 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
م/ خالد ممكن اهديك هذة الاغنية
#!
سنين محسوبة من عمري ....سنين ... سنين بتمر وبتجري سنين .....الحزن خدني ووداني علي جرح قلبي و ااااااة ياني
يا عيني علي الي عمرة ما داق هناااا في عمرة..
يا عيني علي اللي عاش مغلوب علي امرة..
محدش داق عذاب ومرار وعاش في النار سنين قدي ...
بقالي سنين بقول مكتوب وابات مغلوب ولا بيدي يا عيني ... يا عيني ......يا عيني
صبرت كتير علي الايام علي الالام علي همي ...
واغلي الناس سقيتة كاس هناااا واخلاص.. .. شرب دمي يا عيني ...يا عيني...
يا عيني علي اللي عمرة ما داق هنااا في عمرة
يا عيني علي اللي عاش مغلوب علي امرة
جبال الصبر شايلها علي كتافي ... وبسقي الحلو وانا بشرب مرار صافي .. يا مصبر الناس صبرني ,,,,,
يا مصبر الناس صبرني علي جرحي انا . كل الناس لها دواء لجروحها الا جرحي اااانا. دمع العين علي خدي لا بكيفي ولا بيدي .. وليالي الاحزان بتعدي الليلة بسنة
لية الكل ضالمني ولا حد بيرحمني يا اهل اللة حد يفهمني اية ذنبي انا ...
فقلبي حاجات بتوجعني ومين اشكيلو ومين يسمعني
اللي ضاع العمر كلة في حبهم كان عذابي وجرح قلبي منهم اةةة
واللي قدتلهم شموعي ...طفوا شمعي من دموعي واللي اخلصت في هواهم ضيعوني دمروني اااة يا ويلي
اة يا عيني عمري ضاع منغير سبق ضيعوة الناس عليا واتسبق اةاةاة ناس بيسعدهم اهاتي وبنجرح منهم يوماتي مرة يوم حلو في حياتي جو قلبي خير مخبي واة يا عيني
اوصفولي الفرح يا اللي بتفرحوا ااااة ا اوصفولي فين مكانوا ومطرحوا ااة نفسي اشوف الفرح ليلة واتحرم من الحزن ليلة واعمل اية ما بيدي حيلة فرح بعدي
هاتوا بحر الحلو كلة بسكرة نقطة واحدة من مراري تمرروا حد ناراو زي ناري ولا حد داق مراري مهما اكون مجروح بداري اللي بيا وبالاسيا واااة
بختي مايل مش بايدي اغيرو قلبي عايز فلب تاني يصبروا قلب يخلصلي في هوايا مش يزيد همي واسايا لو تعبت يشيل معايا يبقي مني مش يخوني اةاة يا ويلي
لية عذاب الدنيا لية اخترني انا دة اللي اتنين يا عيني ايوب وانا اةاة
مين يجبلي عمر تاني ...عمر غير الاولاني لو يا ناس حد في مكاني كان يجيني ويواسيني ااااة يا عيني
اي جرح عمرة يوم ولا سنة الا جرحي يا عمري قد عمري... انا العذاب مخلوق عشاني والجروح مصتاصداني جرح يفتح جرح تاني عمري كلة مر كلةااةة فين نصيبي وبختي قلبي وقسمتي اللي احبة يحب جرحي ودمعتي واللي اشيلة جوة عيني بالقسية يبكي عيني واللي افكر فية ناسيني اااة يا قلبي فين حبايبي ااااة يا عيني ااااة يا ويلي

باسم باشا ..... شكرا علي الاغنية ... جميلة جدا وانابحب هذا النوع من الاغاني . . . بس بجد بجد ............... قلقتني علي الحديد والغلب

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

م.خالد غير متواجد حالياً