قديم 07-24-2010, 10:40 PM   #1368
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-24-2010 الساعة : 10:40 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امير نعمان مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا تحياتى لك اخى العزيز
ثانيا/ فى سهمين حاسس ان فيهم شغل جامد الفترة القادمه
التجارى الدولى-- القاهره للزيوت ياترى ايه رايك
ثالثا/ تسمح لى بنصيحه بابك جيد جدا بس بصراحه فى بس حاجه مش حلوة موضوع ضد الحكومه
واحمد ذكى وبعدين مديحه كامل وحسن الاسمر وكلمات اغانى كل ده بيشتت الذهن وبصراحه بعيد تماما عن البورصه.
ده طبعا مش نقد لك ولا لبابك بس مجرد نصيحه لك اخى العزيز.
شكرا وبالتوفيق دائما

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
استاذ / امير نعمان
اتمني من اللة ان تكون بصحة جيدة وفي احسن حااااااااااال
وانا بشكرك جداااا جدااا علي نصيحتك الغالية وانا متقبل نصيحتك بجدية في موضوع الاغاني ووعد مني ان لا اشارك بهذة الاغاني مرة اخري .....طالما انها بعيدة عن مجال البورصة وتشتت الذهن حيث ذلك فانا اوعدك من الان لا اشارك بهذة الاغاني
اما بخصوص التوقيع ب (احمد ذكي _ ضد الحكومة)
فانا برجوا من حضرتك ان تحاول ان تستمع لهذا الفيلم (ضد الحكومة ) لاحمد ذكي ...وبعدها ممكن نتحدث عن قصة الفيلم
بس مبدئيا لا اجد ان التوقيع بهذا الاسم ممكن يشتت ذهن حضرتك ..وارجوا منك ان تتقبل التوقيع بهذا الاسم لان هذا الفيلم بامانة كان بالنسبة لي اول فيلم سينمائي احضرة في السينما اول عرض وانا شخصيا معجب جدا بشخصة احمد ذكي في هذا الفيلم ...وانا اعلم انة فيلم وبعيد عن مجال البورصة ولكن اخي الحبيب انا تقبلت منك عدم تنزيل الاغاني فواجب عليك ان تتقبل مني هذا التوقيع ...يا اخي الحبيب هذا توقيع فلم يؤثر عليك في شئ ,,,, وبعدين عاوزك تكون عارف ان عندما تشاهد هذا الفيلم اكيد سوف تتذكرني انشاء اللة بالخير وانا برجوك ان تحاول مشهدة هذا الفيلم وصدقني مش هتندم
اما بخصوص البنك التجاري الدولي والقاهرة للزيوت ....اوعدك في السهرة سوف نتكلم عن هذين السهمين علي الرغم من اننا تحدثنا سابقا عنهم ووصينا بالشراء من فترة والحمد اللة التوصية ربحانة ربح جيد واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

bassem ezzat غير متواجد حالياً