قديم 07-28-2010, 11:29 PM   #1546

الصورة الرمزية كرم فوزي

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-28-2010 الساعة : 11:29 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اية يا غبرالمحيطات
مستجيب للسوق في الهبوط بس
طيب مكنتش مستجيب للسوق في الصعود لية ..
.طبعا خايف تتطلع بالسعر لفوق تلاقي البياع اللي حابسة في السهم من 5 شهور محبوسين
مش قادر تاخد باقي العروض وتصغر السهم ...دة كل المعروضين 600 الف سهم ... اللي خلاك اشتريت 6 مليون ههههههههه جات علي 600 الف يا راجل وخدهم ... حتي لو كنت انت اللي عارضهم
يبدوا انك مضارب غشيم يا عاااااشور
كمل واشتريهم علشان شكلك يبقي كويس
ايوة كدة برافوا عليك
وافتكر اني انا اللي طلعتك من 1.25 دولار ,,, لغاية 5.25 دولار ومش مسامح نفسي علي حبسة الناس الفترة دي كلها

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
واللة يا عم باسم مش عارف اقولك اية بس للامانة برافوا عليك فعلا كان استفزازك لعبر المحيطات ناجح وبكرة ممكن نبيع بسعر كويس وكويس انة اتحرك وهو اتحرك غلشان قرب ميعاد الاكتتاب العام ولازم يطلع شوية علشان اكتتابهم ينجح
بس من الاخر اللة ينور عليك يا ريس
بس انا خايف عليك لان ممكن الميكرات يتضايقوا منك ولما نشوف سهم كويس ممكن يخفس بية الارض ودة بيسموها ضريبة النجاح ممكن تقولنا رايك اية في السوق بكرة والاسبوع اللي جاي
بس انت مقلتش اوباما ركز في الكلام علي اية بالضبط
وياريت تتابعلي عبر المحيطات علشان ممكن نعمل اي حاجة منة نرجع اي شئ من الخسارة وقولي هو في اسهم مجانية في اسمنت سينا ولا كوبون واسكندرية برتلاند هنعمل فيها اية يا ريس انا اشترت علي توصياتك ب 31 ولسة معايا ابيع ولا استنا
واخيرا بجد برافوا عليك اللي عملتة في عبر المحيطات
وكدة اخذت تارك منة وانا شاكك ان السهم لسة معاك بصراحة كدة السهم معاك ولا بعتة

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

كرم فوزي غير متواجد حالياً