قديم 07-31-2010, 03:35 AM   #1587
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-31-2010 الساعة : 03:35 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooondy33 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء النور استاذ باسم لسه عند كلامك شهر 8 هيكون احلى شهر تتوقع ايه الاسبوع قادم فى اسهم جديده ترشحها لينا الاسبوع ده

اجمل مساء النور سمعتها في حياتي ...
مساء الهنا مساء الفل علي الناس الفل
موندي .... يا حبيبي...ازيك
كل اسبوع وانت طيب ...
كل شهر وانت طيب ....
كل سنة وانت طيب ...
طبعا يا موندي ..
انا يا حبيبي امتي قلتلك حاجة ومحصلتش انا دائما بوفي بوعدي .... متخفش انا مالي ايدي كويس قوي وكمان علشانك عندي ليك شوية اخبار حصرية وهتكون انت اول واحد يعرفها هنا في بابكلية نخسر لما ممكن نكسب ...لسة الاخبار محدش عرفها خالص في اي مكان
ودة هدية حلول شهر رمضان الكريم اعادة اللة عليك وعلينا بخير وسلام
بص يا سيدي
اولا : الفرخة العائلية خلاص هتبقي ديك رومي كبير ومش هيقل عن 300 جنية قبل عيد رمضان لان خبرة خلاص نازل قريب جدا واوباما طلب بلسانة الديك الرومي وقالي ب 300 جنية يا عم باسم الفرخة العائلية

ثانيا : القاهرة الصغيرة اخبارها علي الابواب وعرض الشراء هيكون ما بين 45 جنية و 55 حنية وهنسمع عن الاخبار دي قريب
ثالثا : قاهريتنا الكبيرة واخبار التجزئة علي 3 خلاص قريب جدا وهنشوفها قد الفرخة الكبيرة ام 50 جنية 3 مرات والجمعية قريب خالص واكتتاب جميل بمكسب مضمون

رابعا : شمال الصعيد واخبار جوهرية مع انعقاد الجمعية ولسة هنشوف اية هيا القرارات

واخيرا وعدنا اللي قلنا علية هنوفي بية يعني هنوفي بية
وقلنا الاسمنتات توصية اوباما الاخيرة خلاص استوت علي الاخر وكلها يوم ولا يومين وهنشوف احلي كلام من اقوي قطاع .. قطاع الاسمنتات... هيبقي قطاع الذهب واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 07-31-2010 الساعة 03:42 AM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً