قديم 08-01-2010, 06:18 AM   #1596

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 08-01-2010 الساعة : 06:18 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اشكرك جدا يا فندم علي المتابعة والاهتمام انا فعلا كنت مشغول جدا اليوم وبعتذر كمان عن الغد لاني في القاهرة وهكون عندي اجتماع هام وسوف احاول المتابعة باذن اللة ولكن زي ما وعدنا الناس اكيد هنوفي بوعدنا والايام هي الفيصل بيننا وباذن اللة خير
سهمك يا حبيبي تحدثنا عنة كثيرا سابقا وقلنا ان اوباما اكد علي الفرخة الواسطانية ام 11 جنية وقلنا اننا هنعمل عزومة كبيرة علي عيد رمضان وعزمنا عم / كرم وهيكون معانا حسني وقلنا ان اوباما لو عجبة الطعم هياخد عينة علشان الكونجرس يجربها وقلنا كل دة وبنأكد علي صحة هذا الكلام انشاء اللة هو احنا في عيد رمضان الان ولا في اولة ولا نصفة ولا اية بالضبط يعني الكلام واضح ومفهوش لخبطة العزومة علي العيد يعني هنجهز للعزومة قبل العيد بايام انشاء اللة
وبصفة عامة سهمك القاهرة للدواجن الاتجاة صاعد علي المدي القصير والمتوسط دعمك 11.30 وسيبك من حركات الميكر ودعمك التاني11.11
والمقاومة 11.45 وكمان مقاومة 11.75 ,وبعدها 12.15
انا عارف انك متضايق من الاداء ولكن التوصية احتفاظ ووارد ان اوباما طمعان ياخد نصيب الاسد من الاربع فرخات وعينة اليومين دول علي الفرخة العائلية علشان هو شايفها كالديك اللرومي ابو 300 جنية
بس انا هقولك حاجة تريحك خااااالص
سيبك من كل الكلام دة.....ماشي يا عم
سهمك القاهرة للدواجن
كسر ال 11.30 يبقي خروج وكسر ال 11.75 يبقي دخول ونزود الكمية
واللة الموفق
مرة اخري بشكرك علي السؤال والاهتمام والمتابعة ويا رب اكون افدتك بالمشاركة

استاذ باسم السلام عليكم اشكرك على الرد الوافي لكن لوبعت الان اشتري ايه لم تذكر هل اشتري اسمنتات زي ما وصيت في رسالة لاحد السائلين واسمه ايه هذا السهم وشكرا جزيلا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده

hesho1 غير متواجد حالياً