قديم 08-10-2010, 03:04 AM   #1926
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 08-10-2010 الساعة : 03:04 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmloky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
bassem ezzat:
بورتلاند كل الناس بتقول رايح في 60 داهية وانا بقول رايح في 60 منجم دهب والفيصل الايام والمنتدي موجود والباب موجود وكلمتي واحدة مش هغيرها كنز دهب موجود في بورتلاند

ماذا نفعل فى هذا السهم ونصيحتك لنا بالتصرف هل نبيع بخسارة ام ننتظر والى متى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيبي الغالي اشكرك علي المتابعة وانا سعيد لانك متابع المشاركات القديمة دي لانك بتفكرني بالزمن الجميل
واعتقد ان هذة المشاركة كانت لاسكندرية بوروتلاند عندما انخفض سعر السهم قبل نزول اسهم الزيادة ووصل السعر الي 30 جنية وخلال خمس جلسات وصلنا لسعر 42 جنية وكانت توصية عندما سالني الاستاذ باهر بدري عن القومية للاسمنت وقلنا القومية واقف علي مقاومة انما اسكندرية بورتلاند واقف علي دعم جيد والاستاذ باهر موجود ويقدر يذكرنا بالمشاركة ما علينا
نزلت اسهم الزيادة يا حبيبي
وكان علي غير المتوقع
وجدنا بياع للسهم وصل بة الي 24 و25 جنية
هل تعتقد ان هذا سعر بيع للسهم وكمان بالخسارة طيب لية نخسر لما ممكن نكسب
السهم يا عزيزي تماسك عند هذة الاسعار ومطالب لردة قوية توصلنا لسعر 30 جنية مرة اخري باذن اللة وانا عند كلمتي ومش هنتراجع عنها السهم فعلا كنز دهب بس الصبر ,,,... السهم استثمار وقلنا اننا في انتظار احداث جوهرية سوف تغير مسار القطاع عموما انا لا اعتقد اننا عند اسعار بيع بل بالعكس عندنا 25 دعم كويس ومننساش 26 مقاومة كسرها دخول وال 27 مقاومة كسرها دخول وال 28 مقاومة كسرها دخول والاستقرار فوق ال 28 يؤهلنا لكسر منطقة ال 30 جنية وكسر الاخير عينك متشوف الا النور يعني اوعي وشك وانت عارف الباقي
وبامانة انا سعيد بانك متابع معانا الباب
لية نخسر لما ممكن نكسب
بس خلي بالك انا باسم مش سعيد وكل سنة وانت طيب

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]