قديم 09-12-2010, 04:56 PM   #3516
كاتب الموضوع : الحاج الشرقاوى المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-12-2010 الساعة : 04:56 PM
افتراضي رد: نقاط الاسهم المقاومه والدعم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسيوطى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ياريت بقى اعرف رايك فى المتحدة للاسكان و بوليفارا زيرو يوم الاتنين حاسس ان السهمين دول هيشتغلو كويس يوم الاتنين فى انتظار ردك و كل عام و انت بخير
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اولا كل عام وانت بخير
ثانيا انت بالذات باتفاءل باسئلتك
لانك دائما تبحث عن الاسهم المدفونة
ثالثا صعب تحديد الزيرو كده
ممكن كذا سهم ومن وسطهم بوليفارا والمتحدة
المتحدة السهم نزل غطى الفجوة بين ال3.60 الى ال4
بغض النظر عن الزيرو
السهم
امامة نقاط
3.90
ثم ال3.96
ال4
ومنها ال4.20
والله اعلى واعلم
بوليفارا
الحليج عامة غير واضح المعالم
لانه يخضع لامزجة المتعاملين فيه
لكن بوليفارا عامة بها فجوة سعرية بين
ال2.90 الى ال3.00
وممكن السهم يطلع الان ولايغطيها
كلمة سر السهم عبور ال3.70

السلام عليكم و الله رايك ده اعتز بيه جدا لانك انسان محترم يمكن انا لم اشارك معك كثير بس كنت بتابع بقراة مشاركاتك فقط انا بسال حضرتك عن المتحدة بالتحديد لكذا سبب اولا انا كان معى العقارية للبنوك و الحمد لله جنيت ارباح فيها يوم الاربعاء و الخميس و خدت المتحدة ع 3.80 يوم الخميس
ثانيا خدت المتحدة لانها هى و المصريين اسكان لم يصعدو من قطاع الاسكان مثل الشمس و القاهرة اسكان
ثالثا السيولة الداخلة فى السهم يوم الخميس 71% و اغلق ع اعلى سعر 3.86 فرايت انه ممكن يكون فيه خير لى و لغيرى فحبيت اعرف راى انسان محترم مثلك
اما بالنسبة لبوليفارا كنت بفكر زيرو فيها لان العربية حليج انطلقت و هى لسه محلك سر
اخيرا اتمنى ان تقبلنى عضو دائم فى بابك الموقر و انى ما اكونش ضيف تقيل و كل سنة و انت طيب

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انى استغفرك ربى و اتوب اليك سبحانك انى كنت من الظالمين

اللهم انى اعوذ بك من الهم و الحزن و اعوذ بك من العجز و الكسل و اعوذ بك من غلبة الدين و قهر الرجال

محمد شريف غير متواجد حالياً