قديم 10-01-2010, 07:18 PM   #18

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2010 الساعة : 07:18 PM
افتراضي رد: سهم جديد والارزاق علي الله

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمد الله علي كل شئ
بعد اللي عملة شركة النصر للاعمال المدنية اليوم وامس بكسر منطقة 41.50 وكمان كسر ال 42.50 لاعلي عندك منطقة 43.50 بالاغلاق اعلاها جلستين بحجم تداول عالي يستهدف السهم مبدئيا 53 جنية وبعدها هنشوف لانة ممكن يكمل زي زمان والله اعلم وطبعا علي الطريق مقاومات خفيفة زي ر45.50 وكمان 48.50انما السهم جيد وفي توزيع ارباح وممكن اخبار جوهرية علي وشك لو كمل السهم صعود يبقي في حاجة مستخبية ... اما نقاط الشراء ممكن 42.50 وكسر ال 41 خروج ودة صعب بعد الفوليم التاريخي اليوم .... مع الاخذ في الاعتبار كسر ال 53 لاعلي يبقي اوعي وشك وعينك ما تشوف الا النور وهنرجع زي زمان وهنقول للزمان ارجع يا زمان والارزاق علي الله والله الموفق
اخيرا انا عاوز اقولك متزعلش انا واللة بعت بسعر اقل منك وطبعا انا بعت علشان تسوية الكريدت فقط وانشاء اللة ندخل نشتري مرة اخري يوم الاحد باذن الله

اشكرك استاذ باسم كثيرا لروحك الطيبة و لردك الجميل و طبعا انا معاك بأذن الله يوم الاحد بس انا عاهدت السهم ده انه بيفضل يجمع مدة طويلة و مرة واحدة يكسر كام مقاومة و بعدكده بيريح الا ذى توقعك ان يكون هناك اخبار مستخبية عموما انا مش زعلان لطمع فى مكسب اكبر فالحمد لله ربنا جبرنا و لكن للتسرع و لكن اذا حكمت العقل و القلب فهو اولا و اخيرا رزق و اسباب و الجميل ان تكون سببا للخير يا استاذ باسم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

amir moustapha غير متواجد حالياً