قديم 10-10-2010, 08:09 AM   #3191

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-10-2010 الساعة : 08:09 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
[quote=amir moustapha;1059914299]صباح الجمال استاذ باسم الان و بعد مشوار متميز لكل اسهم استاذنا الكبير باسم ماهى نصيحتكم و ماهى الاسهم التى ستكمل و هل هناك اسهم اخرى فى مستويات سعرية اقل مثل الخمس و العشر جنيهات.....الخ بهم خير مثل العقارية للبنوك لانى لاحظت بأنها على سبيل المثال و مثيلاتها قد بدء اصابتهم بضعف و انا متأكد بأنه مؤقت و خاصة بعد الارتفاعات التى تصل الى80% فشكرا لك طيب اكيد استاذ باسم بيجهز لمجموعة اخرى حتى يتم التقاط الانفاس للمجموعة الاولى و تعاود الانطلاق منتظر رأيكم و خاصة بخصوص المنصورة للفراخ و شكرا استاذى الخلوق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
استاذ امير مصطفي
صباح الفل عليك
عندنا اسهم كتير فعلا لسة معملتش حاجة وفي مستويات سعرية ممتازة اعتقد ان الدور هيبقي عليها وهي الان في مرحلة تجميع واهمهم بايونير رغم ان الاتجاة هابط علي جميع المستويات ولكنني اري بدخل هذا السهم مشتري ذكي جدا
وعندك المنتجعات لسة المشوار كبير والمصريين في الخارج والاسكان ومهم جدا المتحدة للاسكان ونجم حفلة الغد العربية لحليج الاقطان واعتقد انها هتسحب القطاع معاها ويا لهوي علي اجواء واللي هتعملة لو كسرت ال 5 جنية لاعلي يبقي اوعي وشك وكمان القاهرة للاسكان وبي تك وهام جدا جدا بالم هيلز وسهمي المفضل البنك الوطني للتنمية وكلام عن تغيير اسم البنك الي بنك ابو ظبي الاسلامي والفرخة الصفيرة امانة متفرط فيها والمنصورة مكمل بس يكسر ال 53 وهنشوف كل خير باذن الله
الخلاصة يا صديقي ان اسهمنا والله ... واللة كلها فيها خير الفترة القادمة ان شاء الله بس ربنا يبعد عننا واد الاية دول لو شفتهم انتا عارف انا هعمل فيهم اية وسيبك من اللي بيقول المؤشر اتنفخ وهيفرقع
طيب ما احنا كمان اتنفخنا ومفرقعناش اشمعنا بقيا
وعلي فكرة لو حصل تصحيح الاسبوع القادم زي ما بيقولوا هيكون صحي جدا
وعندك زي ما قلت وانا مصمم علي رايي هنلاقي اسهم كتير ملهاش دعوة بالمؤشر طالع ولا نازل عموما حبيبي انا بهديك التعمير والاستشارات الهندسية والاعلان عن اخبار جوهرية من ضمن اخر توصيات اوباما بياكد مليون % بالخير والقبول المرة دي والحدق يفهم يا امير
طولت عليك انا اشوفك علي خير
والارزاق علي اللة واللة الموفق
[/quote]

شكرا استاذ باسم ربنا يجازيك كل الخير لمجهودك و ذوقك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

amir moustapha غير متواجد حالياً