قديم 10-16-2010, 04:09 PM   #3308

الصورة الرمزية كرم فيكتور

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2010 الساعة : 04:09 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاسترليني عند أعلى مستوياته في ثمانية اشهر أمام الدولار
تأرجح سعر الجنيه الاسترليني حول أعلى مستوياته في ثمانية اشهر أمام الدولار الضعيف يوم الجمعة ومن المتوقع ان يبقي طلب الشركات الاوروبية على الاسترليني العملة مدعومة طوال يوم الجمعة.
وقال متعاملون ان الاسترليني من المرجح أن يظل مدعوما مع استمرار طلبيات لبيع اليورو مقابل الاسترليني تتعلق بتوزيعات نقدية.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا : مبروك عليكم كل الاسهم اللي رشحناها للصعود وصعدت والحمد لله بقوة
ثانيا : بالنسبة للداونجونز .... صاعد صاعد باذن الله الاسبوع القادم هنروح عند 11200 واحنا رايحين عند 7050 _ 7150 وخير باذن لله
ثالثا : بشكر كل الاعضاء علي مشاركتهم الجميلة واتمني التواصل باستمرار للخير باذن الله
ولي عندك طلب اتمني تحقيقة
انتوا دائما بتسالوني وانا باذن الله دائما بجاوب علي اسئلتكم
انا اللاسبوع دة اللي عليا الدور ان اسئلكم وارجوا من العضاء محاولة الاجابة
السؤال هو : ما هو علاقة ارتفاع الاسترليني بالسوق المصري ؟ وما هو السهم اللي ممكن يتاثر بالاسترليني بصفة عامة ؟
وبامانة اللي هيجاوب السؤال دة اجابة صحيحة لية عندي سهم هدية قبل جلسة الاحد هيعمل فية مكسب ممتاز ميقلش عن 10%
والارزاق علي الله _ والله الموفق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .
وحشتنا يا استاذ باسم واللة ينور عليك وعلي اللي جابوك
مش ناوي تقولي انت مين بالضبط نفسي مرة تكتب عن توصية وتطلع مش في الجون ....مفيش مرة كورنر .... حتي مرة واحدة بس في العرضة او اوت .... عموما ربنا يوفقك
انا هحاول اجاوب ...... ممكن يكون البنك التجاري الدولي علشان انت بتحب التجاري الدولي ودة توصية حبيبك اوباما يا عم باسم علي فكرة لو طلعت الاجابة غلط انا برضوا هعرف ....
لاني عارف انك اكيد هتقولنا علي سهم جديد ودة من كرم اخلاقك .....
وعارفك بتحب الخير للناس كلها ..... وانا اتمني كل الناس اللي في المنتدي تكون بتحب الخير للناس كلها وتكون المشاركات صادقة وفيها خير للجميع اخيرا اسمح لي اختم بكلمتك الجميلة وانا مقتنغ بيها تماما
( الارزاق علي الله ...... والله الموفق )

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

كرم فيكتور غير متواجد حالياً