قديم 10-24-2010, 01:27 AM   #3417

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-24-2010 الساعة : 01:27 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ابو ملك 123
علي فكرة دة اسم شخص غالي عليا جدا لانة فعلا مثال الامانة والصدق وهو من اتباع اوباما وكلمتة واحدة ملهاش تاني عموما خلينا في سهمك بعد اسمك الجميل
يا ابو ملك انا مش ناسيك ومش هنسالك بس في حاجة مهمة جدا عاوز اقولهالك وسامحني فيها
انا عاوز اقولك ان لا تثق في اي شخص مهما ان كان حتي انا شخصيا
لان دي بورصة والبورصة معرضة للخسارة والمكسب انا رايي ممكن يكون صح واو خطاء وارد جدا عا رف لية يا حبيبي ؟ لاننا بنتابع يوميا يعني علي المدي القصير فقط محدش خالص ممكن يبص علي المدي المتوسط حتي
طيب هقولك الدولية للمحاصيل انا رايي ان السهم دة المفروض يكون ب14 جنية طبعا هتقول دة عبيط ولا اية .... ايوة انا رايي ان السهم دة يساوي كدة بس علي المدي المتوسط او الطويل
عموما طبعا انت عاوز التحليل للسهم الدولية للمحاصيل الزراعية
بص يا سيدي السهم صاعد علي المدي القصير بشرط الاغلاق اعلي 5.50 وعندك5.70 مقاومة يجب كسرها علشان نشوف 5.90 وبكدة تكون في امان وتنساة ونقول احتفاظ طويل الاجل وعندك دعم 5.30 وكمان 5.24
والارزاق علي اللة _ والله الموفق

يا باشا / ربنا يبارك فيك
وعلى فكرة انا متابع حضرتك من مدة ومن خلال تحليلات حضرتك بحس بمدى صدقك وحرصك على الناس
والف شكر على الاجابة
وعلى فكرة انا صعيدى واتمنى اكون مثل صاحب الاسم
متنساش العربية حليج قبل الجلسة

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ابوملك123 غير متواجد حالياً