قديم 10-25-2010, 01:47 AM   #47
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2010 الساعة : 01:47 AM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mariammaroo مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عاليكم يا فندم
اولا الف مبروك على الباب الجديد و بالتوفيق ان شاء الله
كنت عايزة رايك فى السوق عامة ككل و فى سهمى
المنصورة للدواجن كشراء غدا
و سهم ايكون ايضا كشراء
و شكرا

اولا مقدرش مردتش عليكم اختى الغالية لانى بعشقكم ويارب احساسى يكون صادق وواصل الى احاسيسكم لان دة اهم شىء فى الثقة بين البشر ( ونجم البورصة القادم دى محلاها ولو انها كبيرة عليا بس بتمنى اصلها فدة حق مشروع لاى شخص يسعى لخدمة البشر بكل حب واخلاص لوجة الله تعالى ) وشكرا ايضا على تهنئتك بالباب اللى بتمنى يدخل قلوبكم بامر الله ويكون الباب عنوانا راقيا لحسن التعامل والخلق والاهم التوفيق فى توصياتنا (( ولنعلم ان حبنا لبعض هو سر اى نجاح او توفيق لنا فبتمنى يجمع الحب والمودة بينا دايما يارب ))
--- المنصورة للدواجن وجهة نظرى المتواضعة بلاش الان عاوز دواجن بس ممكن ريسك بنسبة 50% القاهرة للدواجن لانة ممكن يوصل 20 جنية والله اعلى واعلم
---- ايكون ايضا لا احبذة الان ليس من الاسهم المرشحة للصعود الان وانا ما يهمنى دايما اخيار ورق يكسبنا ولو 5% على تسويتة او حتى زيرو للى عندهم زيرو ليقينى التام انة لا توجد اى اشياء مضمونة فى بورصتنا للاسف خليكى فى احد السهمين اللى هنرشحم والقرار ليكى
اخوكى خالد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً