قديم 10-26-2010, 01:51 AM   #2041

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2010 الساعة : 01:51 AM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @[email protected] مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاستاذ هيما البرنس
او الاستاذ عمرو
اتمني يكون عندنا ثقافه حل مشاكلنا في المكان اللي حصلت فيه المشكله مش ننقل المشكله لاي مكان يتواجد فيه طرف المشكله اللي معاك
اسلوبك لا ينم عن انك صاحب حق للاسف والا كنت انهيت الحديث بلا رجعه في بورصه مصر
ايقاف نهائي وحجب مشاركات واي بي
وسأتناقش في هذا الامر مع اخي الكبير استاذ علاء سعد وواثق ان في لبس في الامر لان مش اول مشكله نقابلها بنفس الاسلوب ومجريات الاحداث مع اي محلل فني ميكونش علي مزاج محلل فني اخر
وملحوظه لعلمك اخي الفاضل
استاذ محمد علي باشا لو توصياته كلها غلط او في شبهة تصريف زي ما ذكر ... الاعضاء عندنا مبتسكتش
وياما محللين خرجوا بناء علي رغبه الاعضاء لان هما اللي بيحكموا من خلال اتباعهم لمشاركات المحلل او الخبير
وكمان كنا بنعلن ده في باب مثبت ان تم ايقاف المحلل فلان الفلاني بسبب كذا وكذا
ايقاف ليس قرار ابعاد فقط
واحنا كمان مش مكان تصريف سيدي الفاضل والا كان زمان عندنا اسماء كبيييييييييييييييييره جدا في عالم التصريف ولكننا رفضنا الترحيب بهم ولله الحمد ويشهد علي ذلك استاذ علاء سعد في موضوع الالفي

تأكد جيدا من معلوماتك واحكم بالعدل لا بالمجاملات وبتروي دون اندفاع
تقصوا الحقائق
وان حكمتم بين الناس
يا ايها الذين امنوا ان جائكم
وكل التحيه لاخواننا واساتذتنا الافاضل في منتدانا الشقيق والذي اعتبر نفسي صاحب مكان هناك لا مجرد ضيف ومعظم ادارييه قمه في الاخلاق

ملاحظه اخيره : الاداره لا تدافع عن احد ولا تتمسك الا بمن يتمسك بهم الاعضاء لان وظيفتنا فقط هي اداره المكان وتوفير الظروف الملائمه لتواصل الاعضاء مع المحللين والخبراء
والحمدلله ان كامل طاقم اداره المنتدي لا يعمل في البورصه ولا نكتب حرفا واحدا في التوصيات لانه ليس تخصص عملنا الشخصي

والله ولي التوفيق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الفاضل ادمين
بداية احب ان اوضح ان منتدي بورصة مصر كإداره ومشرفين
تكن كل الاحترام والتقدير للمنتدي الشقيق منتدي المجموعه
وهذه ليست اول مره نقول فيها هذا الكلام
فموقفكم دائما معنا موقف اداره محترمه ومنتدي نتشرف ان نكون اعضاء فيه
نتمني لكم التوفيق وللاخ محمد على باشا التوفيق في بابه بمنتداكم الموقر
لو فيه اي سوء تفاهم حدث من اي عضو بمنتدي بورصة مصر
ارجو تقبل اعتذاري بالنيابه عن ادارة المنتدي

سلامي وتحياتى للاخ الفاضل استاذ مصطفي

اخوك عاصم