قديم 10-26-2010, 05:11 AM   #2157

الصورة الرمزية أمير يوسف

كاتب الموضوع : أيمن الحديدي المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2010 الساعة : 05:11 AM
افتراضي رد: الاسهم الذهبية فى البورصة المصرية

السلام عليكم يا استاذ ايمن ... انا شفت توصيات حضرتك القوية جدا علي سهم ايكون .... انا لسه داخل المنتدي جديد لكن انا كنت شاري من نفسي كمية ضخمة منه ... تقدر تقول علياا ميكررر في السهم d:

شاري بسعر 11.84 .. فيارب يكون فيه خيررر بإذن الله .. معظم المؤشرات امبارح و طبعا انت اكيد خبيررر فيهااا ادت اشارات شراااءء علي ايكون بقرب ال 12 جنيه فعلاا

ثاني سهم معايا هو الشرقية للامن الغذائي ... و احب انوه يا جماعة ان الشركة بردوا شغالة في الدواجن لكن مصعدتش معاهم رغم اتجاها الصعودي الهادي و بجانب الدواجن شغالة في غيرها من الاغذية الاساسية و هاتتحول الي شركة قابضة لاربع شركات تعمل في قطاعات مختلفة ( الشرقية للامن الغذائي ستكون واحدة من الشركات الاربع و سيتم الاستحواذ علي الشرقية للاستثمارات المالية و الشرقية للاستثمار الزراعي و الشرقية للاستثمار العقاري ) اجتماع مجلس الادارة هايكون يوم 6/11/2010 اللي هايعلن في تحويل الشركة الي شركة الشرقية الوطنية القابضة .... كما أن نائب رئيس مجلس الادارة الاستاذ شريف احمد عبد الغفار بدأ سلسلة من شراء اسهم الشركة بكميات كبيرة علي اسعارحول ال 10 جنية و من ملاحظتي لتعاملاته السابقة علي اسهم الشركة وجدت انه يشتري بأسعار رخيصة و يبيع علي اسعار أعلي ....

عي العموم السهم معايا علي 9.95 و محتاج نظرة حضرتك ليه

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059945771
... و شكرا لحضرتك جدااا و اسف علي الاطالة .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

أمير يوسف غير متواجد حالياً