عرض مشاركة واحدة
قديم 10-31-2010, 04:10 PM   #106
ebn hamido
موقوف
 

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-31-2010 الساعة : 04:10 PM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة


انهى لقائى بكم اللى دام اكتر من 14 ساعة واكتر بالاتى
1/ نعم جلسة ليست كما كنا نريد ودة قدر الله لا حيلة لنا فية ونهاية سيئة للرمى الشديد اللى حصل اخر ربع ساعة؟
2/ ارجوكم الهدوء التام ولا كان حاجة حصلت وارتاحو وسيبوها على الله وثقو بة وبان ما هو مكنوب لنا سنراة سنراة مهما عملنا فلا داعى للقلق والخوف الزائد عن اللزوم لاننا برغم سوء الجلسة راكتا كانت الحسنة الوحيدة لاسهنا النرشحة من الاسبوع الماضى؟
واما اسهمنا لليوم
بنك الاتحاد الوطنى
ونماء
وايجيترانس
من غير المعقول الحكم عليهم الان خالص على الاقل نصبر للتسوية وربنا كريم ولا احد يعلم الغيب وصدقونى وحياة ابنى وليد انى اتحرى منتهى منتهى الدقة والحرص فى اى سهم بوصى بية وعموما اداء نماء كان رائع وايجيترانس من اول الجلسة قولت الميكر بيلعب باعصاب اللى عاوز يدخل وبرضو ادائة لا باس بة؟
وحتى اداء بنك الاتحاد الوطنى برغم سيرة عكس ما كنت انا اتوقعة اليوم ولكن مع سوء الجلسة صار معها وبرضو لم يهبط سوى 1من عشرة فى المية مينص يعنى لا يذكر قرشين تقريبا عن اغلاق الخميس والاهم ان اليوم كان فرصة شراء ممتازة فى كل الاسهم وليس اسهم توصياتنا فقط؟
اخيرا اهم شىء بحطة امام عينى عند القيام بترشيح اى سهم للشراء هو ان يكون فى منطقة سعرية دائما ما يرتد منها ويصعد ودى بقى شغلتى ويعلم ربى كم اعانى فى ذلك لكثرة عدد اسهم السوق المتداول عليها ولكن كلة يهون من اجلكم يا اغلى الناس الى قلبى ونفسى؟
بكرر تانى ارجوكم لا داعى للقلق جلسة وعدت ومفيش سوق بيفضل حلو علطول او وحش علطول ابدا ؟ وكل هبوط اكيد بعدة صعود والعكس اكرر تانى اهم شىء حسن اختيار الورق اللى بنشارية وملناش دعوة بلون وحال المؤشر لانى لا اعترف بة كثيرا لانة كالعروسة يتحكم بها الميكرات ليس الا بغرض احباطنا لا اكتر ولا اقل؟
اتمنى كلامى يريح حضراتكم ولو قليلا واسمحولى بالمغادرة الان ونلتقى فى المساء لانى قسما بربى ما شايف الشاشة من كتر التعب والارهاق ويا اخونا اى استفسار واسئلة تحت امركم دايما بس برجاء اللى هيسئل عن سهم ما حتى خارج التوصيات برجوة بس يذكر سعر شرائة للسهم؟ لسهولة الرد وكى تكون الاجابة على اعلى درجة من النصح الخالص لوجة الله اترككم فى رعاية الله ومع اسهم جديدة وجلسات سعيدة لان الدنيا والبورصة لن تقف على جلسة سيئة وياما مرعلينا اسواء من كدة بكثير ولكن من اخلص النية لله فى قولة لان الكلمة امانة بكل تاكيد سيقف الله بجانبة وربى اعلم بنيتى الصادقى تجاهكم وباذن الله بكرة الايام تثبت لكم ذلك؟
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059955812
اخوكم المخلص لكم ما حييت خالد (( ابو وليد ))

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً