قديم 11-02-2010, 02:27 AM   #112
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 02:27 AM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabtology مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم...

طبعا اسمح لى ان اشكرك على المجهود و الوقت الذى اخذتة لقراءة مشاركتى و الرد عليها ... انت انسان فعلا محترم و اتمنى لك التوفيق انشاء الله و ان يكون هذا الباب من الابواب التى نعتمد عليها بعد ربنا انشاء الله فى هذة السوق الصعبة ...

حندك حق فيما قلت ... انا ماكنتش بتابع خصوصا وقت الازمات الشديدة اللى حصلت و بالتالى هذة هى النتيجة اللهم لك الحمد و الشكر دائما و ابدا.

انشاء الله حاتابع مع حضرتك و اتناقش معك اذا سمحت فى توصياتك لى... لانة لا خاب من استشار

انا محتاج من حضرتك ان تقولى امتى ابيع الاسهم الثانية و عشان اكون صريح انا هابيع انصاف الكميات علشان كدة ممكن تقولى اية افضل الاسعار او المستهدفات لهذة الاسهم (التعمير و الاستشارات - السويدى - المالية و الصناعية) بمعنى اخر اذا كان فى اسهم متوقع لها سعر افضل من الان فى الايام القادمة ساحتفظ بيها لفترة حتى ابيع على سعر افضل و ان كانت متوقع لها الهبوط اكثر ساقوم بالبيع الان

و مرة اخرى شاكر ليك و لمجهودك و سدد الله خطاك

ا

اخى الغى كلنا اخوة ولا يوجد بينا شكر على واجب وربنا يفك كربك وكرب كل من هو فى ضيق يارب بس ارجوك حسن وسرعة المتابعة معى واعلم ان كل شىء بقدر الله وكمان عاوز اقولك لا تهتم اوى بموضوع المستهدفات والكلام الكبير دة اللى بنسمعة كتير للاسف وكثيرا لا يتحقق الا فيما ندر؟
شوف يا غالى هتبيع نص كميتك اليوم من
1/ التعمير
2/ السويدى
3/ المالية والصناعية
اول نص سلعة من جلسة باكر وبكدة تسيل فلوس تقدر تشتغل بها فى اسهم اخرى سواء من توصياتى او من توصيات غيرى مش مهم دة حريتك واللى شايفة اصلح لك نفذة دون اى تردد؟
وتوكل على الله؟
بصراحة معنديش اى معلومات عن صعود لاى سهم من الثلاثة دول حاليا دى معلوماتى المتواضعة وطبعا الله اعلى واعلم فقط بقولك ما لدى بكل حب وصدق؟ بمعنى لا تزعل لو بيعت اليوم ولقيت اى سهم منهم صعد اخر الجلسة او اى جلسة حتى نهاية الاسبوع ولو نص جنية فرق عن سعر بيعك اليوم؟ ثق فى قدر الله ومن يدريك فقد يعوضك الله من سهم توصية شراء اخر جنية واكتر؟
دعها على الله وثق بنفسك جدا وحسن قراراتك صدقنى هترتاح وتلاقى المكسب جيلك جايلك؟
ولكن فى طفرة للغربية الاسلامية لذلك قولنك احتفظ انت وغيرك
كذلك اراسمكو قريبا فقط رجائا منك متابعتى جيدا وتنفيذ ما نقولة فى نفس اليوم ارجوك فى نفس اليوم لانها تفرق كتير جدا يمكن فوق ما تتصور حضرتك وارجع واقولك كلة بحريتك فليس لى سلطان عليك او على غيرك؟
اخوك خالد (( ابو وليد ))

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً