قديم 11-03-2010, 01:53 AM   #129

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-03-2010 الساعة : 01:53 AM
افتراضي رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebn hamido مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بصراحة مبقتش عارف اقول اية تانى ولا عارف حتى اقيم نفسى لعدم وجود اى مشاركات من حضراتكم لية؟ وما السبب فى الاحجام دة؟ مش عارف بصراحة لو شايفين فى اى حاجة غلط تكرمو عليا وقولولى ووالله لن ازعل ابدا انما كدة الوضع اصبح سىء جدا بالنسبة لى انا فتحت الباب دة من اجل خدمة حضراتكم ومن اجل ان يوفقنا الله معا ونحقق مكاسب جيدة وتم ذلك فعلا فى كثير من الاسهم وراجعو الباب دة كلهم 12 صفحة فقط يعنى ميخدوش اكتر من ربع ساعة ؟
ارجوكم يا جماعة لا احب التجاهل دة برغم انى اعمل كل شىء لارضى الجميع وبرضو مفيش تجاوب؟
دى تانى مرة احضر الجلسة هنا ولا اجد اى حد ولو وجد لا يشارك باى شىء مفيش مشكلة ؟ ولاريح حضراتكم بناقص حضور الجلسة هنا طالما لا فائدة من ذلك؟
ولكن حتى التوصيات من اول الاسبوع لم يشارك سوى الاخ باهر عن سهم العربية للمحابس وعرفش برضو هل نفذ واشتراة امس ام لا؟
ايها الاخوة الكرام انا مش بكتب لنفسى لو عليا انا عارف بعمل اية ولله الحمد؟
فقط رجائا منكم لا تشعرونى بان كل ما اكتبة من توصيات ومشاركات وكانة كلام فى الهوا؟
عموما دى حريات شخصية ولا استطيع فرض راى او اى شىء على احد
واخيرا ساظل اجاهد بكل ما اوتيت من قوة وقدر ما يمهلنى الله من مقدرة بتوصيات اكتر سخونة عل وعسى احوز على ثقتكم وتجاوبكم مرة اخرى والله المستعان وعموما لا اريد لكم سوى كل التوفيق والنجاح بيا او بدونى لا تفرق معى كثيرا
اللى يفرق معى فقط هو حبكم وثقتكم وساظل اعمل على هذا بما يرضى الله وزى ما قولت كتير لست مستعجل على شىء وكلة بامر الله
ودومتم فى حفظ الله وامنة
اخوكم خالد (( ابو وليد ))

يا استاذ ابو وليد والله احنا بنحترم حضرتك وبنخش الباب وبنحب حضرتك فى الله لكن انت عارف الشغل بيكون فى اوقات الجلسة وبندخل كلما امكن عرفنا بقى السوق مكمل صعود ولا رايح فين على فكرة انا لسة محتفظ بالماكو وعشمان فى وجة الله الرزاق انى ابيعة على 15.5الفترة القادمة ممكن يجيب السعر دة

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ibrahem salm غير متواجد حالياً