قديم 11-03-2010, 02:17 AM   #130
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-03-2010 الساعة : 02:17 AM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لوليتا الهام العربى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته شـكــ وبارك الله فيك ... لك مني أجمل تحية . موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية . كيف حالك إن شاء الله دائما بخير ارجو من سيادتكم سرعة الرد و اذا كنت تشتكى من عدم الرد على سيادتكم فارجو اعتبارى صديقة للباب لانى الى الان و منذ ان دخلت البورصة لم اصادف اى مكسب ابدا بل كلها خسائر فقط و صدقنى ساعمل بكل ماتقول لكن الان ما العمل فى الاسهم السابقة و قد ذكرتم ان الاسهم التى تشيرون بها نعمل مكسبها على التسوية و كانت اليوم تسويتى لكن للاسف هم الذين سوينى و لم اقوم انا بتسوية السهم و اعنى بذلك بنك الاتحاد الذى وعدتم انه سيكون قنبلة لكنه انفجر فى وجهى و شكرا

يااختى الفاضلة بعد الشرا عنك وعن الجميع عن اى انفجارات غير سارة يارب ؟
شوفى اختى الغالية وشوفو جميع اخواتى الغاليين؟
عاوزين نتحد جميعا ونرقى بفكرنا لاعلى درجات التميز؟
وانا اولكم طبعا؟
يا جماعة الخير انا وغيرى ممن يضعون توصيات فى الاخر نحن بشر مثلكم بالزبط ونشعر ونحس؟ زيكم تماما واكتر لية؟
وانا مبكتبتبش توصيات بكون حر نفسى بالاصح مش هايل عبء ولو شخص واحد اخذ بتوصيتى ونفذها فعلا؟ والله ساعتها بفضل ادعى ربنا لو هخسر انا موافق ولكن تكسبو انتى وقسما بربى دة احساسى فعلا؟
فارجو الرفق ولو قليلا فى استخدام بعض الكلمات التى تزيد توترى وخوفى الشديد على كل توصية بقولها ولا تتخيلو كم السعادة اللى بكون عايشها لما اوصى بسهم كمثال لذلك قريبا جدا وهو راكتا للورق من 9 جنية و65 قرش كمتوسط شراء ودة من عشر جلسات فقط ولكنى لان قللت كلام ووضعت مبادىء هامة كالاكتفاء بمكسب 5% من اى سهم توصية خصوصا على تسويتة ان حصل ذلك وفى كل توصياتى بحاول دايما وضع الاسهم التى تستطيع بالفعل عمل 5% او حتى 6% على تسويتها وربى اعلى واعلم كمان بكم المعاناة اللى بجدها لعمل ذلك وبفضل الله معظم اسهمنا نوصى بها تعمل فى نفس يوم التوصية ال 5 او ال6% ودة لله الحمد بيسهل جدا فى الاخر مكسب ال 5% فى يومين؟ زى العربية محابس برفم هبوطة امس ولكن من دخل اول امس وتسويتة اليوم بقولة من الان وبعون الله سيادتك هتبيع المحابس اليوم بمكسب 5%؟ وامس مودرن وفى انتظار جهينة وعز الجوهرة ودول اخر اربع اسهم رشحناهم اخر يومين؟
دة اسلوبى والله العظيم بكل صدق واصبرو قليلا ؟وارجوكم بلاش التسرع فى الحكم دنا يدوب بقالى شهر و10 ايام فقط ورغم ذلك فى اسهم من اول القاهرة للدواجن من وهى ب 11 جنية ونص وصيت بيها اكتر من اسبوع لتاكدى التام بان اللى هيشرى ويستنى اسبوعين هيكسب ما لايقل عن 40% وقد كان وقارب السهم فى صعودة الى حاجز ال 17 جنية؟
ولكن مش كل سهم توصية نقدر نكسب منة ولو ال5% وانتو عارفين السوق بتاعنا وحافظينة اكتر منى؟ واللى كلة ماشى بالبركة؟
اسهم خاسرة مليارات تكسب ملايين بصعودها؟
واسهم كسبانة ولا تتحرك بقرش صاغ جلسات وجلسات؟؟؟؟؟
اسف لو طولت عليكم ومحدش يفتكر انى كتبت مقال فى الاهرام ؟
لا والله دخلت فى صلب كل المواضيع لو تمعنا كويس؟
وفى الاخر كل ما برجوة الرفق قليلا والصبر قليلا يا جماعة حاسبونى حتى بعد شهر وقولت ازاى للى هيتعاملو معايا وشرحتها بالنص وراجعو صفحتين تلاتة وار؟ علشان منكررش ونطول؟
وحياة اولادكم فانا بشر وليا همومى ايضا الخاصة ؟ فقليلا من الرفق وبرضو مهما حصل وكتب لن ولم ازعل منكم ابدا لانكم اخواتى ولا يمكن ازعل ابدا يا اغلى الاخوة الى قلبى؟
بشكرك مرة اخرى اختنا لوليتا وربنا يكرمنا جميعا؟
اخوكى خالد (( ابو وليد ))

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً