قديم 11-03-2010, 12:02 PM   #3602
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-03-2010 الساعة : 12:02 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
حبيبي الاسهم المرشحة كتير جدا بس اللي يصبر في السهم يعني مثلا قلنا العربية حليج واتكلمنا عليها امس وبكرة هنشوف احلي كلام فيها
وقلنا رواد للسياحة واعتقد ان السهم هنشوفة عند ال 50 جنية وبعدها 55 وبعدها 60 جنية وفي انتظار اخبار جديدة من اوباما
وقلنا اوراسكوم القابضة للتنمية واول هدف عند 21 وبعدها 26 وهنشوف 30 وكسره هنشوف 40 ومننساش السهم نازل من 90 جنية واقل سعر لة خلال عام 14 جنية تقريبا وبرضوا عندنا اخبار جديدة بس من سميح ساويرس مش من اوباما المرة دة
وعندك اسهم الخمسات بصفة عامة كلها فيها ارباح جيدة بس الحذر علشان كدة النصيحة اكسب واخرج ومتندمش لو طلع لانة مش هيطلع غير لما حضرتك تبيع .... هتقلي ازاي ... هقولك هو كدة ومفيش غير كدة
برضوا انا ما زلت عند رايي في الاسكندرية للحاويات هتشوف ارقام مش هتصدقوها بس اقفل الشاشة وسيبة هتكسب 150% وعندك ايجيترانس هنشوف 19 جنية قريبا
وكمان منسساش النيل لحليج الاقطان وتاريخة زمان شفتوة وعارفين عمل اية بس اللي يصبر وطبعا انتوا عارفين انة مش هيطلع غير لما حضراتكم تبيعوا ..... يبقي ملوش لازمة الكلام عنة اساسا ..... وعلي فكرة بكرة ممكن ننصح بالنيل لحليج الاقطان تتطاع بليفارا مثلا ,.,,,,,,,, عادي هي دي طبيعة صايع السوق لية بقي عشان تتطلع بليفارا
علشان سعادتك تشوف بليفارا طالعة بقوة ..... قوم اية تجري سعادتك تبيع علشان تلحق تشتري في السهم اللي بيجري علي الشاشة بغض النظر هو مين
كل دي اسهم مرشحة يا فندم
وعندك كمان اسهم قوية جدا فيها خير منها
هيرمس _ التجاري الدولي _ النعيم _وطلعت _ وسوسيتية جنرال _ جهينة _ وبنك البركة
وعندك اسهم لسة مهملتش حاجة خالص بس لما هتعمل يبقي 100% علي طول
زي عبر المحيطات _ دلتا للانشاء _ دلتا للسكر _ وبايونير _ والقلعة _ والعروبة للسمسرة _ والاسكندرية الوطنية
طبعا انت مستغرب جدا وعاوز تقول ان كدة انا مرشح الاسهم كلها
وانا بقولك ايوة انا مرشح الاسهم كلها .... صدقني الاسهم كلها فيها خير بس اللي يصبر
واخيرا الجيزة العامة للمقاولات
والارزاق علي اللة _ والله الموفق

تمام كدة يا رجالة ,,,,, ادي كل اسهمنا
كلها بالكامي فيها خير وترشيحات سليمة
والفراخ هتكاكاي بعد شوية
والارزاق علي الله _ والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242