قديم 11-04-2010, 01:44 AM   #3619
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-04-2010 الساعة : 01:44 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وعليكم السلام
يا محمد السهم 4.30 يا بلاش بش اقغل الشاشة شهرين هنقول 100% من سعر اليوم قليل يا ابن الناس ..... ارجوك تجاوبني
هينزل تاني .... طيب لية .... بالورقة والقلم السهم جيد وممتاز وسيبك من الهجايص بتاعت الجزائر
دول زوبعة في فنجان والايام هتسبت كلامي
بس اللي يصبر ويستني ....
وعندك اوراسكوم القابضة للتنمية _ وعربية حليج _ والنيل كمان_ ورواد _ وهنبدا في رامكو للسياحة_ وقلنا العربية للصناعات الهندسية فيها 40 جنية مبدئيا _وهيرمس _ وسيدك كرير _ ومفاجاة الفد روبكس وعز الدخيلة ومعاة حديد عز طبعا ومتنساش توصية حصرية الوطنية لمنتجات الذرة من يومين قلنا عليها والحمد الله وقلنا برضوا عربية حليج اولنا 675 وبعدها 750 وهناخد الكوبون والصبر جميل وعندنا كل يوم اسهم جديدة وانا علي وعدي ومش هنغير كلمتنا والدليل اهو قدامكم نيو داب _ عروس الصعيد هنشوف فيها كل الخير وعندك الغربية الاسلامية ومستشفي النزهة
وانا صدقني مش بكتب هنا لمصلحة شخصة
انا هنا للخير لكا الناس
والارواق علي الله _ واللة الموفق

جزاك الله خيرا و الله يا باسم باشا انا مقتنع بكل الكلام ده و عارف ان اللى يشترى فى غالبية الاسهم بالاسعار دى و يصبر شوية هيشوف الخير كله باذن الله بس ساعات اليأس بيتملك الواحد و ده بفعل الخساير السابقة و نفسى نقدر نعوض فلوسنا اللى دخلنا بيها و ربنا يكرم الجميع باذن الله

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انى استغفرك ربى و اتوب اليك سبحانك انى كنت من الظالمين

اللهم انى اعوذ بك من الهم و الحزن و اعوذ بك من العجز و الكسل و اعوذ بك من غلبة الدين و قهر الرجال

محمد شريف غير متواجد حالياً