قديم 11-04-2010, 02:52 AM   #139
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-04-2010 الساعة : 02:52 AM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لوليتا الهام العربى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء الخير اختى العزيزة دينا انا سعيدة بردك عليا وياريت تكون بيننا صداقة و استرشد برايك و يا ترى انت جديدة فى البورصة و لا من زمان انا دخلت فى شهر يونية 2008 و الى الان لم احقق سوى خسائر كثيرة و انا سعيدة جدا بردك هذا و نفسى استفيد من كل شخص له خبرة بهذا المجال الذى اعتقد انه مجال شيق و ممتع لمن يعرفه و يعلمه و شكرا فى انتظار ردكم و الى اللقاء

ربنا يوفقكو فى صداقتكو ويجمع بينا يارب جميعا حب الخير لنا ولنعمل ككجروب كلنا يد واحدة لا يفرقنا اى حد يحاول تفكيك ما نحاول بنائة من جسور الثقة والمحبة والاحترام بينا يارب؟
وهونى على نفسك اختى لوليتا وبوعدك معنا ستجدى مكاسب ترضيكى دايما وتنسيكى هموم اى خسارة حصلت ليكى ولغيرك؟
والله اعتبرونى خادم امين على فلوسكم ومحافظكم جميعا وحياة ولادى امانة فى عنقى ليوم الدين وساظل اعمل جاهدا بكل ما اوتيت من قوة على الترشيحات القوية واللى تكسبكو كتير وتسعدكو اكتر يارب يارب تقبل دعائى
اخوكم خالد (( ابو وليد ))

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً