قديم 11-04-2010, 03:10 AM   #140
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-04-2010 الساعة : 03:10 AM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لوليتا الهام العربى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء الخير يا ابو وليد اشكرك لانك قلت مش هتزعل منى و اعتذر على اسلوبى لكن صدقنى و الله و اعلم انا كنت بس من كتر ما انا خسرانة فازداد المرار فى حلقى على فكرة انا مابعتش النهاردة و ساحصل على اسهم الزيادة غدا و نفسى ربنا يكرمنى عشان اقدر ادخل على توصياتك و من اول لحظة كتبت فيها اعتبرت ان هذا الباب هو مرشدى و دليلى لانه الانسان الوحيد الذى يعطى نصيحة لوجة الله تعالى غير منتظر لربح و لا عمولة ياخدها و ان الله مع الصابرين و الى انتظار توصية جديدة و شكرا على مجهودك و تعبك و ربنا يزيد اعضاء بابك و يكتب له النجاح دائما

خلاص اختى لوليتا مفيش حاجة وربنا يديم المحبة والاحترام للابد يارب واليكم اخواتى الغالين سهمين مرشحين بقوة للشراء بهم جلسة باكر 4/11/2010 بامر الله وهى

1/ لتانى يوم على التوالى برشح لحضراتكم سهم بوليفارااااااااااااااااااااااااا
لانة لسة معداش ال 4 جنية و35 قرش؟ ونشوف اليوم ولو جابها وعدها بقرشين يبقى مبروك للى اخد خصوصا من امس؟
واهمس جربتونى فلا ارشح سهم مرتين ورا بعض الا لما بكون متاكد من شىء معين ويارب يوفقنا ويحقق النقطة دى اليوم لانها تفرق معانا كتير اوى وطبعا سعر الشراء متروك لحضراتكم حسب سير الجلسة؟

2/ سهم (( اجوااااااااااااااء للصناعات الغذائية ))
وايضا سعر الشراء متروك لحضراتكم حسب سير الجلسة؟

قمت لكم بكل حب واخلاص ما لدى من توصيات؟
ويارب تكون مفيدة ونجنى منها مكاسب سريعة وجيدة بامر رب العالمين

ولاخر مرة يا جماعة بنوة فقط
رجاء لمصلحتكم للى بيقراء توصياتى ويشعر معى براحة نفسية وبصدق وهيشترى فعلا اسهمى النرشحة يكون فى ذات اليوم للتوصية؟
لان سعر اليوم غير امس والغد بكل تاكيد؟
فخلونا نسير سويا وفى الاتجاة السليم يارب
اخيرا جلسة موفقة وسعيدة علينا جميعا بامر الله
وبقول تانى ساتابع جلسة باكر هنا لمن اراد المتابعة معى؟
والان هسيبكم للى عاوز ينام؟ او وراة اى شغل ومصالح شخصية؟
واللى عندة اى سؤال او استفسار فليترك مشاركتة وسارد عليها قبل الجلسة ما تبتدى بامر الله
سلام مؤقت ودومتم فى امن الله وحفظة
اخوكم خالد (( ابو وليد ))

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً