قديم 11-04-2010, 01:47 PM   #160
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-04-2010 الساعة : 01:47 PM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahem salm مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
تفتكر هيلف تانى ويخترق 6800 يا مسهل

هيلف يا اخى ابراهيم تانى ويخترق ال 6800 العنيدة ويارب يثبت فوقها اليوم ولو ب10 بنط فقط وزى ما تكرمت يا مسهل؟
اة بس لو سمعت كلامى وكنت زقيت جزء بسيط من الماكو اول الجلسة ولو متمسك بية اوى كدة كنت اخدتة تانى وعملت تريدة ؟
البورصة يا جماعة عاوزة الحركة الدائمة دة فلوس لازم تتحرك علطول والا اروح احطهم فى بنك واريح دماغى؟
والله العظيم انا بقولكو عصارة عشر سنين ومحدش يستقل بتلك الفترة لانها كبيرة جدا وشوفت فيهم عجايب وطرايف وطول ما احنا فى البورصة لازم نتعود على كدة؟
المهم ان بوليفارا واجواء ربنا استجاب ومطاروش لفوق الى الان وبرضو محدش قال اشتريت 10 اسهم حتى بالاسعار دى؟
انا مش هتكلم تانى ولا الح لا تفتكرونى لا قدر الله بروج للسهمين ولا حاجة ؟ اطلاقا فقط صعبان عليا اوى نقط الشراء الرائعة دى تضيع على حضراتكم وعموما الاسبوع القادم الشاشة هى التى ستقول كنت محق ولا كان كلام فض مجالس؟ وربنا اعلم بالنيات؟
اخوكم خالد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً