قديم 11-09-2010, 11:31 AM   #241
كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-09-2010 الساعة : 11:31 AM
افتراضي رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
مرحبا استاذ خالد يسعد صباحك اخي الكريم

حقيقي انا لسا عضو جديد في المنتدي والباب بردو . فلسا بتدينا معاك . لا اعتقد انك هتسيبنا بالشكل دا . طيب وبعدين اخي الفاضل . السوق مفتوح للي عايز يشتري واللي عايز يبيع . وكل واحد يشوف التوصيه والقناعه من اي شخص هو يرتاحه . . فانت اعمل الي يريح ضميرك واللي نت شايفه . .

انت لا تسترجي احدا ان يتبع توصياتكك . والزمن كفيل باثبات كلامك . وقدرتك على التحليل ونظرتك للسوق . فالمساله مساله وقت .

ثم لا يعني عدم وجود اعضاء او اسئله كثيره عدم نجاح الباب . نجاح الباب هو باستمرارك وثبات حضرتك بالتوصيه والتحيليل اليومي .

فعن نفسي مشترك في اكثر من منتدي ولكني مقل في الاسئله . لان بعض الاسئله من الاعضاء الاخرين تفي بالغرض وقد يسال عن السهم ما وهو معاي فاختصر سؤالي . . .

فامس اشترينا سهم المحابس . بالسعر المحدد . وطبعا مش معقول اسال كل شوي . نعمل ايه . . نبيع ولا ايه نسيل ولا نسيح . لالا
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059971673

هستنا كم يوم وقد تطول المده شي قليل . وحسب السوق لو نازل طبعا سهم المحابس سيناله من الهم نصيب . لو السوق استمر طالع اكيد هيطلع معاهم .

لكن لو السوق استمر بالتعريض دا . في هذه الحاله هنسال .

تقبل خالص التحايا والموده

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

متدرب غير متواجد حالياً