قديم 11-09-2010, 12:17 PM   #242
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-09-2010 الساعة : 12:17 PM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مرحبا استاذ خالد يسعد صباحك اخي الكريم

حقيقي انا لسا عضو جديد في المنتدي والباب بردو . فلسا بتدينا معاك . لا اعتقد انك هتسيبنا بالشكل دا . طيب وبعدين اخي الفاضل . السوق مفتوح للي عايز يشتري واللي عايز يبيع . وكل واحد يشوف التوصيه والقناعه من اي شخص هو يرتاحه . . فانت اعمل الي يريح ضميرك واللي نت شايفه . .

انت لا تسترجي احدا ان يتبع توصياتكك . والزمن كفيل باثبات كلامك . وقدرتك على التحليل ونظرتك للسوق . فالمساله مساله وقت .

ثم لا يعني عدم وجود اعضاء او اسئله كثيره عدم نجاح الباب . نجاح الباب هو باستمرارك وثبات حضرتك بالتوصيه والتحيليل اليومي .

فعن نفسي مشترك في اكثر من منتدي ولكني مقل في الاسئله . لان بعض الاسئله من الاعضاء الاخرين تفي بالغرض وقد يسال عن السهم ما وهو معاي فاختصر سؤالي . . .

فامس اشترينا سهم المحابس . بالسعر المحدد . وطبعا مش معقول اسال كل شوي . نعمل ايه . . نبيع ولا ايه نسيل ولا نسيح . لالا

هستنا كم يوم وقد تطول المده شي قليل . وحسب السوق لو نازل طبعا سهم المحابس سيناله من الهم نصيب . لو السوق استمر طالع اكيد هيطلع معاهم .

لكن لو السوق استمر بالتعريض دا . في هذه الحاله هنسال .

تقبل خالص التحايا والموده

ولك ولك الجميع خالص حبى واحترامى ومقولتش انا لا قدر الله هسيب حضراتكم لان فى اسهم وصيت بها وعمرى ما هربت ودى مش شخصيتى يا غاليين؟
انا طلبت بس استفتاء وهل الباب بيفيد ولو العدد اللى متابعنى ام لا فقط لا غير؟

وللجميع دول احبائى بقول
1/ لا احد يفكر ان يبيع بوليفارا الان خالص
2/ كذلك اجواء
3/ واخيرا العربية للمحابس

واى سهم وصيت بة من الاربعاء الماضى واعتقد ان هما دول وعليهم كمان مصريين اسكان واللى محدش دخلة على ما اعتقد

تحت امركم وتحياتى للجميع
اخوكم خالد (( ابو وليد ))

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً