قديم 11-09-2010, 12:43 PM   #244
ebn hamido
موقوف

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-09-2010 الساعة : 12:43 PM
ممتاز رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebn hamido مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ولك ولك الجميع خالص حبى واحترامى ومقولتش انا لا قدر الله هسيب حضراتكم لان فى اسهم وصيت بها وعمرى ما هربت ودى مش شخصيتى يا غاليين؟
انا طلبت بس استفتاء وهل الباب بيفيد ولو العدد اللى متابعنى ام لا فقط لا غير؟

وللجميع دول احبائى بقول
1/ لا احد يفكر ان يبيع بوليفارا الان خالص
2/ كذلك اجواء
3/ واخيرا العربية للمحابس

واى سهم وصيت بة من الاربعاء الماضى واعتقد ان هما دول وعليهم كمان مصريين اسكان واللى محدش دخلة على ما اعتقد

تحت امركم وتحياتى للجميع
اخوكم خالد (( ابو وليد ))

اخواتى الغاليين كلامى وتوصياتى بكل تاكيد ليست اوامر عسكرية طبعا انا هفضل اقول ما عندى وزى ما قال اخى متدرب والكثيرين اعمل اللى عليك وكل واحد طبعا حر فيما يتخذة من قرارات استثمارية ببورصتنا الغالية؟؟؟

واللى معاة سيولة او حابب يدخل سهم عدل اليوم بامر الله نرشح

// نرشح سهم الحديثة للمواد العازلة (( مودرن )) ونحاول نطلبة على 6 جنية و50 قرش تقريبا وما حولها حسب سير الجلسة في الساعتين اللى فاضلين؟

والله ولى التوفيق
بخصوص بوليفارا حابب بس انوة لسة لحد الان برغم مضى تلت جلسات على التوصية بها من اول يوم للان باننا مقولناش الاخبار اللى ورا الكواليس؟
واللى ميعرفش ميكر بوليفارا احلى ميكر يستغل الفرص للم السهم من البياع وعلى اقل سعر ممكن؟
واحد يقولى انت بتتكلم عن ميكرات الاسهم وكانك عايش معهم ؟
ردى نعم عشر سنين خلونى حفظت كل ميكر منهم بيعمل اية وامتى ولية؟
واللى مقتنع بكلامى اهلا وسهلا واللى مش مقتنع فان الله خير الناصريين؟
واعتقد بدرجة 70% على الاقل انة استغل كويس هبوط العربية حليج وكوبنها؟من امس لليوم ورعب اصحاب الورقة بكسرة 4 فلات ولمة الى 3 و88 قرش تقريبا؟ ولبتوع الدعوم والتحليل الفنى السهم للان لم يكسر حتى اقرب دعم لة بمثابة صخرة لة وهو 3 جنية و83 قرش بالزبط؟
يبقى هو بيعمل اية دلوقتى بيلم بمزاجة من الخوافيين او معلش يعنى اللى مش فاهمين اوى سلوك الميكرز؟ للعلم انا اشتريت بوليفارا يمكن عدد شعر راسى منذ دخولى البورصة؟
يا جماعة الخبرة ليست ببلاش وهى اهم حاجة من وجهة نظرى فى بورصتنا خصوصا الان واللى بيمشى ورا تحليل فنى ومالى يقولنا مشى وراهم وعمل اية وكسب اية؟

دة بس للى اشترى حسب توصيتى بالسهم على الاقل اول امس؟

وبامرك يارب يقل عالى اليوم قولو امين؟
اخوكم المحب والمخلص لكم للابد خالد (( ابو وليد ))

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ebn hamido غير متواجد حالياً