قديم 11-11-2010, 02:49 PM   #308

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-11-2010 الساعة : 02:49 PM
افتراضي رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

مساء الخير اخى الغالى ابو وليد لاول مرة ذقت طعم المكسب القليل زى ما قلت او على الاقل لم اخسر انا كنت بيعت جزء كبير فى بنك الاتحاد كما سبق و ذكرت و لم يأخذ منى 80 سهم و كان النهاردة موعد اسهم الزيادة و كنت خايفة جداص لكن نزلت و كأن شئ لم يحدث و امتص الاسهم و اشتغل فى نفس مستوى الاسعار صدقنى انا فرحانة قوى باسهم الزيادة و عددهم 6 أسهم على 80 سهم و نفسى ما ابعهمش علشان يفكرونى انها اول حاجة صح عملتها انت فعلاً انسان فى قمة الامانة و الصدق و امثالك قلائل و على فكرة انا معى الفين بوليفارا و نفسى اعرف اتصرف صح ازاى و يا ريت تتبعنى اول باول قبل الجلسة بوقت كافى عشان الحق انفذ و اوعدك انى طول ما بقى لى فى البورصة لن اسمع نصيحة احد غيرك معلش اعذرنى انا معى 1050 سهم بايونير و نفسى ادخل معك مودرن و العربية للمحابس و مش عارفة اتصرف ازاى على فكرة سعر شرائها كان 3.7 و شكراً جزيل لكم و اجازة سعيدة كما عودتنا الجمعة و السبت وفى انتظار ردك قبل جلسة الاحد سلام عليكم و كل عام و جميع اعضاء بابك بخير و كلهم طيبون

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

لوليتا الهام العربى غير متواجد حالياً