قديم 11-11-2010, 05:49 PM   #312

كاتب الموضوع : ebn hamido المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-11-2010 الساعة : 05:49 PM
افتراضي رد: كواليس البورصة واسرارها ورؤية مختلفة لنحقق مكاسب جيدة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مساء الخير مالك يا ابو وليد لية محمل نفسك كل هذا العناء و العذاب انت بتعطى نصائحك و كل واحد مسئول عن تصرفه انت بتتكلم فى 10 و لا 20 قرش لتحت لزيادة الضغط على السهم فمثلا بوليفارا نشوف سبينالكس عملت اية النهاردة و نشتم منها الحركة اللى جاية لمين المصريين فى الخارج عملت اية و بعدها اكيد المصريين للاسكان و حتى ان ماكنش فهى ارزاق صدقنى و الله العظيم سلمت محفظتى فيها 20 الف جنية و كنت مستلفهم كلهم الى السمسار و مستعدة اقوللك اسمه و اسم الشركة و لولا الشوشرة و ضغط على اسلمه محفظة زوجى و كانت سابقاً 68 الف وصلوا الى 30 الف و يوم ما استلمها كانت 57 الف اى كنت اكاد اعوض فلوسى وخلال سنة من استلامه لها جعل محفظتى 10 الاف منهم 6 مديونية و محفظة زوجى 22 الف و مديونية 15 الف جنية اقسم بالله العظيم و استمرت سنه و انا خايفة اعمل اى حاجة ليسدد المديونية و يضيعنى و كان انسان حقير انسانياً و معنويأ و من كل الجهات و عندما ذهبت لاسحب من عنده قابلنى ذئب اخر و كان الذئب الاول واخد على المكشوف فى المحفظتين سهم اية اى سى بمتوسطات من 1.32 الى 1.6 قرش و كنت كل ما اتصل به يقولى سيبلى المحفظة و مالكيش دعوى بها و الذئب الثانى خلانى ابيع الاية اى سى 96 قرش و اشترى القاهرة للاسكان 6.12 و بايونير 3.7 و بيقولوا على نفسهم مديلرين محافظ المهم بيعت القاهر 5.83 و بايونير 3.51 و للعلم انا كنت قابلها اخذت برايم 3.82 خلانى بيعتها 3.75 و طبعاً بعدها برايم عملت الى 4.35 قرش المهم استعوضت ربنا فى القديم كله و اشتريت بنك الاتحاد معك 9ز97 و فى نفس الجلسة عمل 9.26 انتظرت وهم اسبوعينو صدقنى و الله العظيم بعت 270 يوم الثلاثاء على 10.3 و فضل معى 80 اليوم اخذت عليهم 6 اسهم و الحمد لله السعر لم يتأثر فانا نفسى تكون اقوى و اشد من كدة فى اية السوق نازل 75 نقطة و بوليفارا نازلة ما بين 10 و 20 قرش ووقف الخسائر تحت 3.8 اللهم الرحمة لان فعلاً ابو وليد ليس من الهوامير التى تدبس الناس و كل واحد فينا له عقل و مخ و اللى مش عاجبه يعتبر انه ما سمعش حاجة و يتابع من بعيد توصياته اذا شافها فى مكانها تابعوه فى التوصيات الجديدة هو قال لحاملى راكتا بيعوا على 13 جنية و لعبت بعدها فوق بصوا عليها نازله النهاردة كام فى 7% انا معاك الى اخر نفس لى فى البورصة و ارجوك كما طلبت الاسبوع اللى فات انسى كل حاجة و تمتع باجازتك انت و بيتك و اسرتك اذا كان من الممكن حجب هذة المراسلة و عدم نشرها بل اكتفى بالتلميح لها اكون شاكرة لسيادتك و الا فكما تحب و تريد و صدقنى انا ما قراتش توصياتك الا بعد الجلسة و اوعدك باذن الله يوم الاحد هاشترى جزء فى مودرن و جزء فى العربية للمحابس و اذا كان لك اى راى اخر ارجو اخبارى به و صدقنى و الله العظيم انا ما كذبت فى اى كلمة قولتها و اذا كنت تحب ذكر اسماء السماسرة بالتفصيل و الشركة انا مستعدة لذلك و انا لا اخشى غير الله وحده و اعلم انه لا حيلة فى الرزق اختك الهام

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

لوليتا الهام العربى غير متواجد حالياً