قديم 12-06-2010, 08:32 PM   #5430

كاتب الموضوع : الحاج الشرقاوى المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-06-2010 الساعة : 08:32 PM
افتراضي رد: نقاط الاسهم المقاومه والدعم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مؤمن الحميدى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
صح كلامك الله ينور يعنى مثلا فية ناس مش بتشتغل فى الاعلامى لكن ممكن يحللك السهم ويقولك على النقط بتاعتة
بارك الله فيك

لأ طبعا الكلام ده مش صح مع كامل احترامى و تقديرى لكاتبى المشاركه يعنى ايه احلى سلعه واضح جدا انها حرام فى عيون ناس معظمها ان لم يكن كلها خسرانه و اقولانا مكليش دعوه يعنى لما اقول ان سهم كذه و يكون نشاطه حرااام لو كسر 1 ج مثلا يروح ل 30 ج تتوقع ايه من ناس مهريه خساره اكيد فيه اللى هيفكر يدخل عشان يعوض خسارته و اكون انا مشارك فى الذنب و بعدين يا اخى الكريم اكمل حديث المصطفى صلى الله عليه وسلم ( الحلال بين و الحرام بين و بينهما امور متشابهات فمن وقع فى الشبهات كراعى يرعى حول الحمى ألا وان لكل ملك حمى ألا وان حمى الله فى ارضه محارمه ) صدق رسول الله فانبى الكريم يأمرنا ان نبتعد عن الشبهات حتى لا نقع فى الحرام و كما قلت فى المشاركه السابقه دع ما يريبك الى ما لا يريبك و من ترك شيئا لله ابدله الله خيرا منه و كمانالسهم اللى كان الكلام عليه مش فيه شبهه و بس دا حرااااااااااااااام و ده واضح جدا من نشاطه و مفيش حاجه اسمها انا محلل فنى و خلاص طالما الامور واضحه و واضح حرامنيه السهم انا مكنتش عايز اعلق على الموضوع تانى بعد مشاركه الاستاذ الاسيوطى لانى قلت نسيب الناس تختار اللى هى عايزاه لكن طالما تدخل احد بتعليق فوجب على الرد حتى تتضح الامور و لله الامر من قبل و من بعد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

عبيد1 غير متواجد حالياً