قديم 12-12-2010, 02:43 AM   #4222
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-12-2010 الساعة : 02:43 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اية يا جماعة ساكتين لية محدش عاوز يتكلم لية في اية
كلة مترقب طبعا بس حاسس فيكم الارتياح النفسي ومحدش عاوز يكشف سرة طبعا ....
علشان طبعا عارفين الدنيا كويسة وهنطلع بكرة طبعا بقوة ......
طيب الحمد الله ان توقعاتنا طلعت في محلها وسوقنا طالع طابع
واسهمنا ممتازة زي ما قلنا واللي مطلعش ان شاء الله هيطلع
بس انا عاوز اقولكم ان سكوتكم دة انا عارف لية
طبعا عاوزين تستغلوا الصعود بتاع بكرة علشان تبيعوا اسهمكم علشان كدة انتوا ساكتين ومدكنين ..... اخ منكم يا لوئمة ..... ههههههههه
طيب هقولهالكم بصراحة شديدة ......
طبعا ليكم حق اللي كسبان في سهم ممكن يبيع ويجني ارباحة بس احنا عارفين ان جني الارباح يعني ثلث الكمية
وللعلم اللي مستني هبوط السوق
من هنا انا باكدلكم مفيش هبوط ولا اشاعات هتاثر علي بوصتنا
لان مصر بخير وبورصتنا بخير وحسنس بخير واوباما كمان بخير
ومش هيسمح لاي حد ياثر علي الاقتصاد المصري مرة تاني ..... مش هيحصل تاني خالص وطبعا انتوا عارفين انا بتكلم عن اية
نقول تاني انا اقصد طبعا موضوع طلعت مصطفي والمؤامرة علي الاقتصاد المصري والمرادي بيحاولوا عن طريق ساويرس بس مش قادرين ومش هيقدرا ودة اكيد المرادي وباكدلكم ان في تدخل حاليا بين الحكومة المصرية والجزائرية والموضوع خلال ايام هيخلص باذن الله
وحاليا بيحاولوا ياثروا علي السياحة عن طريق سمكة القرش في شارم دريمز يوة قصدي شارم الشيخ بس محدش قدر ياثر طبعا علية ولسة مكمل واولنا 24 جنية قريبة
عموما انا مش عاوز انتكلم عن الاسهم خالص لاني عارف ومتاكد ان اسهمنا بالكامل كويسة وممتازة وطالعة وكلمنتا واحدة ملهاش تاني
والسوق فوق الممتاز ان شاء الله
وعاوزين نلقي نظرة علي سهم دلتا للانشاء علشان البعض زعلانين مني لانني لم اتحدث عنة من قبل
عموما السهم في اتجاة صاعد وينقصة كسر 7.20 ,وبعدها 7.40 وكمان 7.60 وسهل جدا كسرها علشان نشوف مستهدفات اعلي ونشوف 8 وبعدها 10 وبعدها 12 والدعوم عند 6.85 _ 6.60 _6.40
نخلي بالنا من السهم دة مع الحيطة والحذر لاني مش متاكد من المعلومة
طبعا صاحبة ممكن يكون زعلان كدة من الكلام دة لعل وعسي يطلع من الكلام دة والناس اللي محبوسة في السهم من سنين يعوضوا شوية
واحنا عاوزين
نشوف وندور السيولة موجودة فين الفترة دي وندخل نشتغل مع اللي شغالين ونطلع نكسب مع الكسبانين

والامثلة كتير جدا والشاشة وحديها بتتكلم مش عاوزة شرح ولا كتابة عن الاسهم علشان الناس فاكرة اننا بنكتب هنا علشان نروج للاسهم ونعملها دعاية واعلان للاسف الناس فهمتني غلط
يا اخواتي الباب اسمة لية نخسر لما ممكن نكسب
ما علينا طولت عليكم انا
الخلاصة بحذر تحذير شديد للناس اللي مترقبة الخروج من السوق
وتاكيد بصوت عالي جدا البايع خسران تاكدة ان الاسهم لسة فيها كتير
وطبعا كلامي دة للي بيستثمر واللي بيضارب يا ريت يضارب بجزء صغير من المحفظة علشان ما يندمش
والارزاق علي الله _ واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

bassem ezzat غير متواجد حالياً