قديم 12-14-2010, 12:48 AM   #4237
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-14-2010 الساعة : 12:48 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamedmostafa;1060024917[i
] الاستاذ باسم[/i]
اسعد الله صباحكم بكل الخير
نشكر لكم تعبكم وسهركم وتحليلاتكم ونصائحكم
وانا مع رأي حضرتكم بأن الاقتصاد المصري يمر
الان بمرحله استقرار وان الخير قادم ان شاء الله
اما من له رأي مخالف للخبراء وخاصه من الزملاء
القراء فعليه الاحتفاظ برأيه لنفسه ولاداعي للبلبله
والمشكله في مصر انه اذا تحدثنا عن الكوره فالشعب
كله (مدير فني) واذا كان الكلام عن البورصه فكلنا
محللين فنيين وماليين .
اعانكم الله علينا ايها الخبراء والمسئولين لما فيه صالح العباد
وفي امان الله

غالي وهتفضل غالي وفي القلوب موجود يا حامد يا مصطفي
وبشكرك علي اهتمامك ومشاركتك الجميلة وكلك زوق يا عم حامد واوعدك يا اخي ان شاء الله الاقتصاد المصري بخير ومصر بخير وحسني بخير وبرضوا اوباما بخير وساويرس يخير وطلعت هيخرج منها بحسن السير والسلوك ونجوم زمان هترجع تاني زي زمان وهنقول للزمان كنت فين من زمان وحمدللة علي السلامة يا راجع من السفر
شفت اللي بيحصل في الاسهم يا صديقي اسهم كتير بترجع تاني زي زمان وفيها كل الخير
بنك البركة والوطني للتنمية ورمكو ورواد للسياحة شارم دريمز وراكتا يا اخي فيها كلام كبير واوباما قلنا بيشتري في المنتجعات وهنشوف نجم قطاع الاتصالات تليكوم وعندك اسيك والاهلي هيفضل اهلي والنصر حاصلات علشانك يا اشرف يا ابو عامر بس متوهنيش تاني وتقول لي نصر اعمال
وهنشوف فرخة بكرة صغيرة كدة هتعملنا شوية حركات استعداد للانفجار
واللي ممكن تستغربوا علية ان الاسهم اللي مش باينة الفترة اللي فاتت هتشوفها نجوم الفترة القادمة مثل اجواء وبليفاراوفوديكو والمطاحن ونيو داب قصدي عروس الصعيد وعندك العبوات الدوائية شايف فيها كل الخير وطبعا قطاع الاسكان مكمل لسة فية كتير وهنشوف بالم هيلز كمان يومين هيعمل فينا اية وعندك سيدك كرير وقطاع الشحن والحاويات وقطاع البتروكيماويات وحاسس كدة ايجيفرت ناوي يعمل حاجة ومعاة ايكون والغربية ومننساش المجموعتين والقاهريتين واول ناس بنوصي عليهم هنا من اول السطر واحنا بنوصي علي الاسهم وهي هادية خالص مش بعد ما تتطلع نعمل فرح ونهلل وتتهمونا بالتهليل والترويج ارجوكم يا اخواتي راجعو المشاركات القديمة هتلاقي انني موصي علي اسهم كتير من البداية وان شاء الله معاكم للنهاية
ولا نسيتوا الفراخ والشمس والمتحدة ورواد والعقارية والجيزة ومستشفي النزهة بنقول من عند 35 والمجموعتين والقاهرة الكبيرة ولسة الصغيرة بعد ما تخلص الكبيرة وعندك الجديد القاهرة للزيوت ومصر للزيوت وغاز مصر وكمان يونيفرسال ومننساش توصيات الامير ابن النعماني لزهراء المعادي وثمار والعروبة وبرايم من اول السطر
واراب ديري بيجهز لطلعة وهنشوف في نهاية الاسبوع اوباما هيوصي باية
طبعا انا اتكلمت عن كل الاسهم لاني شايف الدنيا بخير ومصر بخير والسوق طالع طالع وسيبك من اي كلام بيتقال احتفظوا باسهمكم يا بشر وهتكسبوا حتي لو نزلت شوية برضوا هتتطلع تاني
ومعلش اذا كانت مشاركتي لم تعجب بعض الناس علشان قلنا كل الاسهم ولكن دي حقيقة السوق المصرية
والاسهم اللي نايمه هيجيلة يوم ويطلع وهنشوف الايام اللي جاية الخير كلة
وكل عااااام وااااانتم بخير
والارزاق علي الله _ والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 12-14-2010 الساعة 01:31 AM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً