قديم 12-16-2010, 11:32 PM   #4268
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-16-2010 الساعة : 11:32 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على عبد الفتاح مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اللة ينور يا كبير على رويتك لكن متكالمتش على رواد لية فى اخر تعليك موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

, اللة ينور عليك ..... متشكر جدا يا اخي العزيز علي عبدالفتاح
رواد يا اخي قلنا دة رائد قطاع السياحة في مصر وانت عارف ان مصر كلها عارفة ان رواد دة سهمي المفضل ومش هنسيبة غير بمكسب 100% باذن الله
بس احنا دائما بنشوف السيولة فين يوم وراي يوم وبندخل من غير تردد مع ارتفاع حجم التداول لان السيولة هي كلمة السر في السوق دة
ربما السهم يعرض فترة قصيرة حتي انعقاد الجمعية لاعتماد الكوبون 2 جنية ومحتمل اسهم مجانية لان نصيب السهم من الارباح اكثر من 5.25 جنية ناخد كوبون ب 2 جنية ومعاهم ربع سهم مجاني وهما ياخدوا الباقي وبعيد عن كدة وكدة السهم دعم قوي عند 30 جنية وتحتها 29.60 , والمقاومة 31.30 وكمان 32.50 كسرها لاعلي
عينك ما تشوف الا النور ومتنساش حجم التداول عموما اللي هيصبر في السهم سوف يحقق ارباح جميلة وعندك كمان من اول السطر اوراسكوم القابضة للتنمية ومنتظرين اخبار واحاث جوهرية قبل نهاية الشهر
ومش هننسي طبعا الحاويات واللغز الكبير في راكتا والقرش اللي في شرم الشيخ ... يوة دايما بنسي انا يا ابو علي معلش
اوباما دريمز .... خلاص خلاص .... افتكرت .... شااااااارم دريمز واوعدك بانفجار قوي في البنك الوطني للتنمية وعموما اسهمنا هنفضل فيها مش قبل تحقيق طفرات سعرية وكسر اسعار تاريخية والمنتدي موجود والباب موجود وانا كمان موجود علشان الناس اللي بتتهمني ا ن الاسهم تصريف
ولو تلاحظ يا اخي انا مستجيب لطلبات الناس ومش هتكلم عن اسهم كتير لاني متهم اني بتكلم عن السوق كلة والاسهم كلها وزي ما بتيجي معايا .... يعني بالبركة كدة
عموما هنركز في مجموعة اسهم .... ولكن انا ما زلت عند رايي اسهمنا بخير وبرصتنا بخير ومصر كلها بخير وهتفضل بخير وسلملي علي عم خير وقلة كل سنة وانت طيب يا عم / خير والارزاق علي الله _ والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

bassem ezzat غير متواجد حالياً