قديم 12-28-2010, 12:45 PM   #4467
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-28-2010 الساعة : 12:45 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baher badry مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
عزيزى ا / باسم ،
اولا صباح الخير و الحب و كل سنه و انت طيب بمناسبة رأس السنه الجديده...
ثانياً عاوز اعرف ايه اخرتها تجنبك لاعضاء المنتدى و عدم ردك على احد و اكتفائك بالاخبار الاقتصاديه التى تدرجها فى بابك ؟؟ لماذا توقفت عن ابداء اراءك و منحنا من خبرتك فى التحليل للاسهم ؟ لماذا تأخذ الامور على اعصابك كده و كأن انت الذى ترفع او تهبط بالاسهم و تسبب الخسائر للناس ... ارجوك يا صديقى ان تكون قد هدأت و ان تعيد النظر فى قرارك بتجنبنا لان الكل محتاجك او على الاقل رواد بابك ...
على فكره .. اللى خلانى اكتب لك النهارده هو انى حبيت اهنئك بارتداد شارم دريمز و كذلك وهو الاهم بايونيرز سهم ال 1000 % و اشهد هنا انك الوحيد الذى لم يفقد الثقه فى هذا السهم و يارب يكمل هذا السهم و يعود قائد كما تتمنى اذا كان هذا سوف يكون سبب لاسعادك و عودتك لنا ... تقبل حبى و تحياتى

غالي وهتفضل غالي يا باهر يا ابن البدري
بس سامحني يا صديقي لسة بدري عليك قوي علشات تفهم لغة الحوار هنا في المنتدي بين الاعضاء وعلي فكرة يا اخي المنتدي مش فية اعضاء بس
انا اكتشفت ان الباب هنا موجود فية اصحاب رؤوس الاموال الكبيرة بلاش ميكرات علشان ميزعلوش
عموما يا اخي انا مش متجنب اي عضو بل بالعكس بس صدقني لما هيكون في شئ مفيد هنكتبة علي طول وانا بكون سعيد جدا بمشاركات الاعضاء بس احب الصدق والامانة والشرف في التعامل فقط لا غير
وانا رايي في الاسهم قولتة من زمان والحمد الله معندناش سهم خسر اخر حاجة راكتا والحمد لله كلة كسبان وشارم يا حبيبي طالع طالع بس الصبر ومبروك عليك سهم ال 1000% بايونير والحمد للة رؤيتنا في محلها
وعلشان انت راجل طيب يا اخي انا حابب اهديك سهم ال 10000% طبعا هتقول ان الراجل دة عبيط لما تعرف السهم هو اية
عموما المرادي مش اوباما اللي بيوصي بالسهم دة
لك ان تتخيل ان التوصية جاتلي انا شخصيا من الشيخ محمد الجابر شخصيا علي سهم اجواااااء وهنتابع مشاكل الناس وهنكمل معاهم للنهاية
وتاكيد لحل مشكلة المساهمين بشكل او باخر
القضية كسبت ولا خسرت المشكلة هتتحل قريبا باذن الله
ومش بعيد نعمل تقسيم للسهم مرة تاني والاكتتاب ناجح تاني بس الصبر يا صديقي
كل سنة وانت طيب يا راجل يا طيب واعتقد انا بديك احلي عدية سهمك مؤشرك ملناش دعوة خلينا في حالنا
والارزاق علي الله _ والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 12-28-2010 الساعة 01:00 PM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً