قديم 12-30-2010, 07:15 AM   #4512

الصورة الرمزية Taher Shokry
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-30-2010 الساعة : 07:15 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem ezzat مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
دايما كنت بقول ملناش دعوة خلينا في حالنا
علشان من ايام الازمة العالمية مشكلتنا كانت المؤشر وهبوط المؤشرات العالمية
طيب سهمك زنبة اية ومالة هو ومال الازمة العالمية .... قالوا اصلي نتائج اعمال الشركات هتتاثر وهتنزل
رديت وقلت طيب احنا مالنا ومال اوروبا وامريكا قالوا هية دي البورصة قلت طيب ماشي
لاحظت ان الان نتائج الاعمال افضل من ايام الازمة العالمية
عارفين انا كنت عاوز اشتري سهم جي بي اوتو كان ب 8 جنية وكنت عاوز اشترية واسيبة خالص
قالولي ازمة العربيات وشركات السيارات في اوربا وامريكات افلست وبتجدول ديونها
ضحكت وقلت ماشي بلاش منة شوفوا السهم انهاردة بكام علي الشاشة
قلتلهم طيب اوراسكوم للانشاء كانت ب 100 جنية برضوا قالو هتنزل وهتروح 50 جنية والشركة هتبقي خسرانة كتير .... قلت ماشي وسبتة شوفوها انهاردة بكام علي الشاشة ورايحة لغين
قعدنا ندخل في السهم دة ونبيع في السهم دة وبيع يا لطفي والحق يا عم باسم
ههههههه واللة العظيم المستفيد الاول في اللعبة دي هي شركات السمسرة ومصر للمقاصة طبعا
والله انا دافع لشركة السمسرة اكتر من حجم المحفظة بتعتي الان
عارفين معني كدة اية لما يكون واحد دافع لشركة السمسرة اكتر من قيمة المحفظة وبمراحل كمان وكمان مبيهونش عليهم يتصلوا حتي يسالوا وينصحوا ويقولوا ان اللي بتعملة دة يخسرك هما عليهم اية كدة ولا كدة كسبانين من البيع والشراء وحتي لما بييرسلوا ايميل علي سهم عمرهم ما وصوا علي حاجة ونجحت الله يسامحهم
ياة لو فكرتوا فيها شوية هتلاقوها صعبة جدا مع الاخذ في الاعتبار ان شركة السمسرة اللي انا فيها ارخص عمولات في مصر معلش انا عارف انة مش وقتة النكد دة لان بكرة سوقنا كويس وهنطلع
ومش هنقول علي توصيات يا احبائي لان الناس بتفهم ان دة ترويج للاسهم علشان تجيلها زباين كتير والسهم يطلع ويعمل قمة اعلي من قمة ويبقي لية مستهدف ويبع معالية علي اعلي سعر وتدخل الافراد تشتري وتاني يوم نزعل ونندم لاننا اشترينا بسعر عالي
اقولكم تصبحوا علي خير
والارزاق علي الله _ واللة الموفق

وسيادتك من اهل الخيروسيادتك لك حق فى كل كلمه قلتها
وكله على صاحب المحل ولمصلحة شركات السمسره

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ومن يتقى الله
يجعل له مخرجا
ويرزقه من حيث لايحتسب

صدق الله العظيم

Taher Shokry غير متواجد حالياً