قديم 02-04-2011, 04:03 PM   #7285

كاتب الموضوع : الحاج الشرقاوى المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-04-2011 الساعة : 04:03 PM
افتراضي رد: نقاط الاسهم المقاومه والدعم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسيوطى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
---------------------------------------------------------------------------------
تصدق يا حمزاوى ان الناس
فرحانة بقرب الاحتلال الاسرائيلى
الناس فرحانة بقتل بعضهم البعض

مين اللى فرحاااااااااان بده يا استاذ اسيوطى ...... بدون اى مزايده او تشكيك فى وطنيه الاخرين و حبهم بل عشقهم و خوفهم على بلدهم ...... المشكله هى عدم تقبل وجهة النظر الاخرى لا نرى و لا نسمع سوى انفسنا فقط و ياريت تذكر فرد و احد سعيد باللى بيحصل بالمشاحنات و العنف اللى حصل فى ميدان التحرير بس الفكره ان فيه شباب واعى و محترم حقق مالم يحققه الكثيرين بطريقه سلميه و محترمه ملحوظه انا اتكلم عن شباب ميدان التحرير وبينما كانوا يتظاهرون بطريقه سلميه دخل عليهم مجموعه بلطجيه مأجوره يروعونهم و يخوفونهم انا شخصيا مع التهدئه و الاستقرار و الاكتفاء بما تم تحقيقه و انتظار الثمار ان شاء الله و لكن ايضا انا ضد تخوين و اتهام هؤلاء الشباب الشرفاء بالخيانه و العماله و باقى التهم المعلبه التى يطلقها ازناب النظام دائما ضد اى معارض لسياستهم الفاسده يعنى ميصحش اننا نسئ لهم بدل ان نشكرهم على ما حققوه و ارى ان الرجل المحترم الفريق احمد شفيق و المحترم عمر سليمان بأعترافهم انهم يقدرون شباب 25 ابريل و يقرون بمشروعيه كل طلباتهم و يحاولون محاورتهم لانهاء اعتصامهم بطريقه سلميه محترمه تليق بهؤلاء الابطال و اخيرا حفظ الله مصر و شعب مصر من كل فتنه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

عبيد1 غير متواجد حالياً