قديم 03-22-2011, 08:43 PM   #5099
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 03-22-2011 الساعة : 08:43 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir moustapha مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ باسم كيفك بأخى و الله افتقدت نصائحك و الان مش عارف ايه اللى يحصل العملية معقدة قوى انا غارف انه لايوجد من بستطيع ان يتوقع انا مشوش هل تعتقد ممكن يكون هناك خير سؤال صعب قوى مش كده

امير يا ابن المصطفي واللة واحشني جدا جدا
مخلاص يا امير كل النصايح وفوائدها اتبخرت خالص في يومين اثنين 26,, و27 يناير بس خلاص اللي حصل حصل
كلة فداء مصر وعلشان مصر احنا مش عاوزين حاجة خالص انا يا امير بحب مصر قوي والحب دة هيدخلني السجن قريبا
كتير مش مقتنع بما اقولة
ما عليا ..... رغم كم التشائم اللي انا فية الان لكن انا كتير كنت بقول للناس لو كل الناس تشائمت يجب علينا نتفائل
وكتير ايضا كنت بقول للناس
لو كل الناس تفائلت فيجب علينا الخروج
اخيرا السؤال الصعب ملوش اجابة غير ان يجب علينا غدا وبعد غدا ان نكون متفرجين فقط كما لو كنت في السينما وبتحضر فيلم اكشن ل فان دااااااااام مصر الجديد سمير رضوان وسيلفستر ستالوني بعد العمر دة كلة محمد عبدالسلام
وعندي راي شخصي اتمني ان يحدث فعلا الاسبوع القادم
في بعض الرجال المصريين ورجال الاعمال المصريين
خلي بالك انا بقول مصريين وانت تعلم من هم المصريين

سوف يقفوا بجانب وطنهم ...بلدهم مصر وسوف يساندون البورصة حتي نستطيع ان نخرج من هذة المحنة وتاكيدا لهذا الكلام هنشوف ضخ مليارات الفترة القادمة بس احنا بنتكلم عن بورصة ولا يصلح ابدا الحديث عن نوايا شراء ومساندة السوق غير بعدما تضخ الاموال فعلا ..... فانا اري خير باذن اللة خلال الاسبوع القادم ان شاء الله
والارزاق علي الله _ والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 03-22-2011 الساعة 09:16 PM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً