قديم 04-14-2011, 11:12 AM   #1039
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-14-2011 الساعة : 11:12 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا خبيرنا انا واخد ب60% من محفظتى الجيزة على توصيتك بمتوسط 38.77 ونفسى اشوفه بيتحرك انهارده احسن ده راكن اوى مش عارف ليه ماشتغلش مع السوق هو ماشى عكس ولا ايه كان شغال وهو السوق نازل ربنا يستر هل تنصحنى اخفف المركز ولا ازود وعلى فكرة انا اخدت لفت سلاب ب22.90 وربنا يستر

حاجة تانى هو ليه اخبار التوزيعات على سهم الجيزة مش عاملة شغل المفروض يعدى 45 جنيه على الاخبار دى وهل يعتبر توزيع سهمين يعنى انا لو شارى 600 سهم تانى يوم التوزيع اقدر ابيع 400 سهم الارباح بسعر السوق ولا انا فاهم غلط ولو كدة حضرتك تنصح ابيع السهم ولا استنى التوزيع 21 ابريل وشكرا

اصبر هنشوفه اليوم يا باشا والجيزه بيخلص اللليله فى جلسه او اتنين متقلقش منه واحنا متابعينه وانا معايا زيكم وسعرى 40.80 والله عشان محدش يقول انى باخد الاول

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً