قديم 04-20-2011, 12:03 AM   #1530
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-20-2011 الساعة : 12:03 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

السوووووووووووق

امس احمر اليوم اخضر يعنى تذبذب وده اللى قلت عليه احنا فى مرحلة تذبذب شديده وانت بتشتغل بين هذا التذبذب بين الصعود والهبوط وهذه طبيعة المرحلة من عدم استقرار سياسى وتدهور حالة الاقتصاد وهكذا من امور انتم تعرفونها جيدا عشان كده انا قلت وبكرر المؤشر لا يعنينى ويعنينى فى المقام الاول سهمى طالما شغال كويس خلاص انما المؤشر فهو يصعد ويهبط باسهم انتم تعرفونها جيدا يعنى صعوده وهبوطه بعيد عن اغلب اسهم السوق يبقا اشغل بالى ليه بالمؤشر انا اعرف بس دعومه ومقاوماته وكده يعنى للعلم وان صعوده يدعم صعود اسهمى ليس الا والحمد لله اغلب اداء اسهمنا كويس خالص الا القليل واى سهم مرخم معانا بييجى دوره ولما بنفقد الامل فيه او بيطول معانا بنتصرف فيه وبنبدله فى سهم تانى بيعوض ان شا ءالله يبقا تعود انك لا تبيع فى يوم به بانك شديد اى احمرار شديد لان ببساطه البيع فى يوم اخضر والشراء فى يوم احمر هذه هى البورصه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً