قديم 04-28-2011, 10:53 PM   #2038
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-28-2011 الساعة : 10:53 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimanfarghaly مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بعد إذن الخبير ليا استفسار لأني جديد في المنتدي و معنديش خبرة في البورصة بالنسبة لأسهم التوصيات هل هي للمضاربة أم للاستثمار
وكيف يمكن اختيار سهم أو إثنين من هذه التوصيات
تقبل شكري و تقديري مع خالص تمنياتي بالتوفيق

اغلب الاسهم مضاربه والاستثمار فى البورصه غير مجدى يا باشا هذا من وجهة نظرى الا فى ظروف معينه مثل الظروف التى نمر بها من تدنى اسعار اسهم كثيره وشركاتها قويه وتحقق ارباح لو اخدتها وصبرت فيها كتير هتكسب كويس قوى والاسهم التى اوصى بها مضاربات وشركات كويسه ايضا وانا باشرح اى سهم بوصى بيه من ناحية قوة الشركة واخبارها وارباحها وهكذا اما ازاى تختار اختار براحتك من توصياتى وجرب انا مش هقدر اشرحلك ازاى انا باختار اسهم توصياتى لان دى خبرات سنين وسنين انت ممكن تتابع توصياتى من فتره وتشوف السعر كان ايه من فتره ودلوقت بكام هتعرف وتقبل تحياتى

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً