قديم 04-29-2011, 10:51 PM   #2054
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-29-2011 الساعة : 10:51 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد انا عندى مشكلة وهى انى بدخل فى السهم وبطلع بخسارة اومكيت او فى احسن الظروف بمكسب بسيط جدا والمحصلة خسارة فادحة وكل ماشترى سهم ينزل بعدها مباشرة ولما ابيع يطلع زى الرهاوان وحتى توصياتك بتيجى معايا انا عكس يعنى مثلا لما انت وصيت من اسبوعين على لفت سلاب لاحاب القلوب الحديدية على 22.8 دخلت على 22.90 وبعت على التسوية فى الانهيار على 19.65 عشان انت قولت تحت 20 ستوب لووس وبعدها يطلع من غيرى وده كان اقل سعر وصله والملتقى انت وصيت من يومين على 57 وانا عرفت اخده ب56.25 وكنت مبسوط وفضل متنح فى 56 وامبارح مجرد مابطلوع الروح عرفت ابيع ب57 طار لل59.40 مباشرة زى ماكون انا الى كنت ماسك السهم وهكذا منفضلك قولى اعمل ايه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخى الكريم ما تحثت عنه تناولته بالشرح والتحليل وقلت هذا لقلت الصبر يا استاذى وكثيرا ما اركز على الصبر الملتقى كل يوم بوصى عليه وبقول المارد العربى المارد النائم ولو حضرتك كنت متابع الملتقى ده من زمان كنت هتعرف انه سهم مضاربه من الدرجه الاولى وانى اوصيت عليه قبل كده فى 60 وهو طالع من 29 يعنى كان طالع اكتر من 100% واغلب الناس خافت وناس تانيه جمدت قلبها لثقتها فى توصياتى ليس الا وصعد السهم الى 100 جنيه انا اوصيت المره دى بالسهم تحت 57 طبعا حضرتك عارف وانا عن نفسى شارى ب 57 فلات ومراقب السهم كويس وكل يوم بوصى بيه يعنى لو شايف السهم وحش كنت هقول وانت استعجلت فىالبيع طبعا اما ليفت سلاب فانا وصيت بيه من فتره وكان تحت 22 سعر ال22.80 دى مش فاكر انى قلت شراء فيها بس جلا مالا يسهو يمكن قلت لانى بانسى كتير الايام دى وقلت بالفعل كسر 20 خروج من السهم يبقا السهم يتراقب فى كسر ال20 هيرمى جامد تحتها هيستقر على الاقل جلستين مش بمجرد كسر ال20 اروح بايع طبعا هذا خطأ ويجب ان تتعلم من اخطائك مش عيب انا كنت زيك كده زمان عشان كده اتعودت الصبر واتمنى ان توفق فى القادم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً